نظرسنجی
طراحی نمای اصلی پرتال1888 را چگونه ارزیابی می کنید؟




سهولت دسترسی به پرتال و هریک از آیتم های موجود آن چگونه است؟




بار علمی محتوای درج شده در پرتال را چگونه ارزیابی می کنید؟




خلاقیت و نوع آوری های بکارگرفته شده را در مقایسه با نسخه قبلی پرتال مناسب می دانید ؟


آیا پرتال در معرفی کامل و جامع واحدهای زیر مجموعه سامانه موفق بوده است؟


پیوندهای موجود در پرتال را کافی می دانید ؟


جذابیت تصاویر و ساختار پرتال را چگونه ارزیابی می کنید؟




برای اولین بار از چه طریق با سامانه 1888 آشنا شده اید؟




ثبت نظر  مشاهده نتایج

 

تلفن : 1888
پیام کوتاه : 30001888
دورنگاره : 84312152
پست الکترونیکی :1888 @tehran.ir
آدرس: خیابان دماوند چهارراه خاقانی فلکه چایچی به سمت کوی زینبیه داخل

میدان میوه و تره بار پیروزی


با عنایت به رویکرد مشارکت­ جویانه جناب آقای دکتر قالیباف و تجربه موفق ایشان در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران درخصوص توسعه سرمایه­ های اجتماعی و جلب اعتماد عمومی شهروندان، ضرورت ایجاد درگاهی واحد برای انعکاس نقطه نظرات مردمی در سازمان شهرداری مورد توجه مدیریت شهری تهران قرار گرفت. در این راستا و به منظور اعمال نظارت عمومی شهروندان بر عملکرد مدیریت شهری، بسترسازی مطلوب در مسیر تحقق سلامت اداری و تضمین اثربخشی سازمانی، مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران در 26 اردیبهشت ماه سال 1385 راه اندازی گردید. شعار محوری «شهروند مسئول ـ مدیر پاسخگو» و تلاش جهت ارتقاء سطح مشارکت معنادار شهروندان همواره سرلوحه این نهاد نظارتی بوده است. مرکز نظارت همگانی از سال 1390 و به ضرورت ضمانت بخشی بیشتر به فعالیت ها و اقدامات نظارتی با حفظ هویت سازمانی خود در مجموعه سازمانی بازرسی شهرداری ادغام شد و از آن زمان بعنوان «سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران(1888)» آماده دریافت پیام های شهروندان در قالب 4 گانه (انتقاد، شکایت، پیشنهاد و تقدیر و تشکر) می باشد.