سازمان ها
ردیف عکس نام و نام خانوادگی عنوان حوزه شماره تماس
1 سرکار خانم عسگری سازمان پارکها و فضای سبز 88532576
2 جناب آقای درخشانی سازمان آتش نشانی 64323168
3 سرکار خانم جمالی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی 48043416
4 جناب آقای حاج شریفی سازمان بازنشستگی 66387312
5 سرکار خانم محمدی سازمان فرهنگی و هنری 89981695-7
6 جناب آقای گودرزی کریم سازمان بهشت زهرا 55227277
7 سرکار خانم عبدلی سنجانی سازمان نوسازی 88923058
8 جناب آقای نوباغی سازمان رفاه،خدمات و مشارکتهای اجتماعی 55522322
9 سرکارخانم خضری سازمان میادین میوه و تره بار 55540989
10 جناب آقای ابراهیم زاده پاشا سازمان ورزش 66013836
11 سرکارخانم مرادی سازمان زیباسازی 88937523
12 جناب آقای افشار سازمان مدیریت پسماند 55339223
13 سرکارخانم ابویی مهریزی سازمان مشاور فنی و مهندسی 66066756
14 جناب آقای عابدی سازمان املاک و مستغلات 66701689
15 جناب آقای احمدی سلطان آبادی سازمان مهندسی و عمران 66066755 داخلی 105
16 جناب آقای زراعت گر سازمان پایانه ها 88749560-42065134
17 جناب آقای روستا زاده سازمان فناوری اطلاعات 84169446
18 جناب آقای عبداله ئیان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران 44272001
19
جناب آقای زرکش
سازمان عمرانی مناطق
85150 داخلی 517

 

تلفن : 1888
پیام کوتاه : 30001888
دورنگاره : 84312152
پست الکترونیکی :1888 @tehran.ir
آدرس: خیابان دماوند چهارراه خاقانی فلکه چایچی به سمت کوی زینبیه داخل

میدان میوه و تره بار پیروزی


با عنایت به رویکرد مشارکت­ جویانه جناب آقای دکتر قالیباف و تجربه موفق ایشان در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران درخصوص توسعه سرمایه­ های اجتماعی و جلب اعتماد عمومی شهروندان، ضرورت ایجاد درگاهی واحد برای انعکاس نقطه نظرات مردمی در سازمان شهرداری مورد توجه مدیریت شهری تهران قرار گرفت. در این راستا و به منظور اعمال نظارت عمومی شهروندان بر عملکرد مدیریت شهری، بسترسازی مطلوب در مسیر تحقق سلامت اداری و تضمین اثربخشی سازمانی، مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران در 26 اردیبهشت ماه سال 1385 راه اندازی گردید. شعار محوری «شهروند مسئول ـ مدیر پاسخگو» و تلاش جهت ارتقاء سطح مشارکت معنادار شهروندان همواره سرلوحه این نهاد نظارتی بوده است. مرکز نظارت همگانی از سال 1390 و به ضرورت ضمانت بخشی بیشتر به فعالیت ها و اقدامات نظارتی با حفظ هویت سازمانی خود در مجموعه سازمانی بازرسی شهرداری ادغام شد و از آن زمان بعنوان «سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران(1888)» آماده دریافت پیام های شهروندان در قالب 4 گانه (انتقاد، شکایت، پیشنهاد و تقدیر و تشکر) می باشد.