سازمان ها
ردیف
عکس
نام و نام خانوادگی
عنوان حوزه
شماره تماس
1
سرکار خانم عسگری
سازمان پارکها و فضای سبز
88532576
2
جناب آقای درخشانی
سازمان آتش نشانی
64323168
3
سرکار خانم جمالی
سازمان تاکسیرانی
48043416
4
جناب آقای حاجی شریفی
سازمان بازنشستگی
66387312
5
سرکار خانم محمدی
سازمان فرهنگی و هنری
89981695-7
6
جناب آقای گودرزی
سازمان بهشت زهرا
55227277
7
سرکار خانم عبدلی
سازمان نوسازی
88923058
8
جناب آقای نوباغی
سازمان رفاه
55522322
9
سرکارخانم خضری
سازمان میادین میوه و تره بار
55540989
10
جناب آقای ابراهیم زاده پاشا
سازمان ورزش
66013836
11
سرکارخانم مرادی
سازمان زیباسازی
88937523
12
جناب آقای افشار
سازمان پسماند
55339223
13
سرکارخانم ابویی مهریزی
سازمان مشاور فنی و مهندسی
66066756 
14
جناب آقای عابدی
سازمان املاک و مستغلات <
66701689
15
جناب آقای احمدی
سازمان مهندسی و عمران
66066755 داخلی 105
16
جناب آقای زراعتگر
سازمان پایانه ها
88749560-42065134
17
جناب آقای علی روستا
سازمان فناوری اطلاعات
84169446 
18
جناب آقای عبداله ئیان
سازمان مدیریت بحران
44272001

 

تلفن : 1888
پیام کوتاه : 30001888
دورنگاره : 84312152
پست الکترونیکی :1888 @tehran.ir
آدرس: خیابان دماوند چهارراه خاقانی فلکه چایچی به سمت کوی زینبیه داخل

میدان میوه و تره بار پیروزی


با عنایت به رویکرد مشارکت­ جویانه جناب آقای دکتر قالیباف و تجربه موفق ایشان در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران درخصوص توسعه سرمایه­ های اجتماعی و جلب اعتماد عمومی شهروندان، ضرورت ایجاد درگاهی واحد برای انعکاس نقطه نظرات مردمی در سازمان شهرداری مورد توجه مدیریت شهری تهران قرار گرفت. در این راستا و به منظور اعمال نظارت عمومی شهروندان بر عملکرد مدیریت شهری، بسترسازی مطلوب در مسیر تحقق سلامت اداری و تضمین اثربخشی سازمانی، مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران در 26 اردیبهشت ماه سال 1385 راه اندازی گردید. شعار محوری «شهروند مسئول ـ مدیر پاسخگو» و تلاش جهت ارتقاء سطح مشارکت معنادار شهروندان همواره سرلوحه این نهاد نظارتی بوده است. مرکز نظارت همگانی از سال 1390 و به ضرورت ضمانت بخشی بیشتر به فعالیت ها و اقدامات نظارتی با حفظ هویت سازمانی خود در مجموعه سازمانی بازرسی شهرداری ادغام شد و از آن زمان بعنوان «سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران(1888)» آماده دریافت پیام های شهروندان در قالب 4 گانه (انتقاد، شکایت، پیشنهاد و تقدیر و تشکر) می باشد.