شرکت
مدیران دفاتر نظارت همگانی در شرکت ها
ردیف عکس نام و نام خانوادگی عنوان حوزه شماره تماس
1 سرکارخانم فریباهوشمند شرکت شهروند 23621186
2 جناب آقای مهدی تهرانی شرکت خدمات اداری شهر 66387328
3 سرکارخانم زارع ارندی شرکت بهره برداری مترو 48987655
4 جناب آقای پوری شرکت شهر سالم 22328131
5 سرکارخانم وهاب زادگان شرکت نوسازی عباس آباد 88793263
6 جناب آقای ضیایی فر شرکت واحد اتوبوسرانی 77185085
7 سرکارخانم پارسا کیا شرکت برج آسمان 84361012
8
جناب آقای کره رودی

موسسه فناوران شهر 84169323
9
جناب آقای مقدس
ستاد محیط زیست و توسعه پایدار 66566250 داخلی 148
10 جناب آقای نوروزی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل 88208191
11 سرکارخانم اسکندری شورای شهر 51040616
12 جناب آقای هاشمی شرکت کنترل ترافیک 89187751
13 جناب آقای شیخی روزنامه همشهری 23023144
14 جناب آقای محمدی نیکو شرکت توسعه مترو 77244118
15 جناب آقای کاشکی شرکت کنترل کیفیت هوا 86072571
16 جناب آقای صبور شرکت ارتباط مشترک شهر 88219073-6 داخلی 202
17 جناب آقای سرداری شرکت شهربان و حریم بان 22264022-6 داخلی 220
18 جناب آقای امیر خلیلی شرکت یادمان سازه 88893575 داخلی 211
19

شرکت توسعه فضاهای فرهنگی 88736652
20 جناب آقای مقدم ستاد معاینه فنی خودرو 88100373
 21    جناب آقای نوعی

 شرکت کارت بلیط

84169266
 22    جناب آقای رمضانی
شرکت سهاتو(کارت بلیط)
42580326
 23    جناب آقای افسری
شرکت هادیان شهر 
88173557 داخلی 300

 

بازگشت

 

تلفن : 1888
پیام کوتاه : 30001888
دورنگاره : 84312152
پست الکترونیکی :1888 @tehran.ir
آدرس: خیابان دماوند چهارراه خاقانی فلکه چایچی به سمت کوی زینبیه داخل

میدان میوه و تره بار پیروزی


با عنایت به رویکرد مشارکت­ جویانه جناب آقای دکتر قالیباف و تجربه موفق ایشان در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران درخصوص توسعه سرمایه­ های اجتماعی و جلب اعتماد عمومی شهروندان، ضرورت ایجاد درگاهی واحد برای انعکاس نقطه نظرات مردمی در سازمان شهرداری مورد توجه مدیریت شهری تهران قرار گرفت. در این راستا و به منظور اعمال نظارت عمومی شهروندان بر عملکرد مدیریت شهری، بسترسازی مطلوب در مسیر تحقق سلامت اداری و تضمین اثربخشی سازمانی، مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران در 26 اردیبهشت ماه سال 1385 راه اندازی گردید. شعار محوری «شهروند مسئول ـ مدیر پاسخگو» و تلاش جهت ارتقاء سطح مشارکت معنادار شهروندان همواره سرلوحه این نهاد نظارتی بوده است. مرکز نظارت همگانی از سال 1390 و به ضرورت ضمانت بخشی بیشتر به فعالیت ها و اقدامات نظارتی با حفظ هویت سازمانی خود در مجموعه سازمانی بازرسی شهرداری ادغام شد و از آن زمان بعنوان «سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران(1888)» آماده دریافت پیام های شهروندان در قالب 4 گانه (انتقاد، شکایت، پیشنهاد و تقدیر و تشکر) می باشد.