رسیدگی اولیه : مجموعه اقدامات لازم جهت رسیدگی به پیام واعلام نتیجه رسیدگی به همراه توضیحات کامل درچهارچوب زمان استاندارد (اولویت پیام) به دوصورت ذیل :
- اعلام نتیجه رسیدگی وارسال مستندات مربوط به اقدام صورت پذیرفته
- اعلام نتیجه رسیدگی وارسال مستندات ودرخواست زمان بیشتر جهت رسیدگی تکمیلی درآینده به همراه تعیین زمان دقیق مورد نیاز
تبصره 1) : وضعیت " ارسال جهت رسیدگی " برای واحدهای دارای زیرمجموعه قابل استفاده است که درحین استفاده می باید حوزه مدنظر انتخاب شود.
تبصره 2) : درصورت رسیدگی پیام توسط یک واحد اجرایی، امکان استفاده از وضعیت های مربوط به این واحد نمی باشد و برگشت امکان پذیر نمی باشد. لذا می باید حداکثر دقت در تعیین حوزه رسیدگی کننده و رسیدگی به پیام توسط واحد مربوطه مدنظر قرار گیرد.
تبصره 3) : منظور از واحد های خاص، واحدهایی هستند که عمدتاً واحد بازرسی نداشته و پیام های ارسالی برای آنها فقط در یک مرحله و بدون نیاز به تایید رسیدگی، امضاء و اعاده می شوند و به شرح ذیل می باشند :
سازمان بازرسی - اداره امنیت داخلی حراست - اداره کل حراست- ستاد مرکزی ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد اداری - اداره کل دفتر شهردار - اداره کل امور ایثارگران- سامانه137- شواری اسلامی شهر
تبصره 4) :منظور از واحدهای دارای زیر مجموعه، معاونت های 9 گانه شهرداری، مناطق 22 گانه، سازمان تاکسیرانی، شرکت اتوبوسرانی، شرکت شهروند، سازمان پایانه ها، دفاتر خدمات الکترونیک و سازمان میادین میوه و تره بار است.
|