خدمات الکترونیک - Copy

 

 

 

  جدول برنامه زمانبندی جلسات ارتباط مستقیم سامانه نظارت همگانی در سال 1396   (روزهای دوشنبه یا سه شنبه، ساعت 9 تا 11 صبح )







سه ماهه اول (بهار)







حوزه مدعو







تاریخ







روز 







 ردیف 







                                    مناطق 1 و2 و 3 و 4                             







1396/01/29







سه شنبه   







 1
 معاونت حمل و نقل و ترافیک







 1396/02/04  دوشنبه







 2
 مناطق 6 و 7 و 8 و 13







 1396/02/12  سه شنبه







 3
معاونت شهرسازی و معماری







 1396/02/18 دوشنبه







 4
 مناطق 11 و 12 و 14 و 15







 1396/02/26   سه شنبه  5
مناطق 16 و 17 و 19 و 20







 1396/03/02  سه شنبه







 6
معاونت توسعه منابع انسانی







 1396/03/08 دوشنبه







 9
مناطق 5 و 9 و 10 و 18







 1396/03/16  سه شنبه







 10
 مناطق  21 و  22







 1396/03/23  سه شنبه







 11
 معاونت خدمات شهری



 1396/03/29  دو شنبه  12
سه ماهه دوم (تابستان)







 معاونت اجتماعی و فرهنگی







 1396/04/12  دو شنبه







12







 معاونت مالی و اقتصاد شهری







 1396/04/19  دو شنبه







 13
             

 

 

 

        

بازگشت

 

 

تلفن : 1888
پیام کوتاه : 30001888
دورنگاره : 84312152
پست الکترونیکی :1888 @tehran.ir
آدرس: خیابان دماوند چهارراه خاقانی فلکه چایچی به سمت کوی زینبیه داخل

میدان میوه و تره بار پیروزی


با عنایت به رویکرد مشارکت­ جویانه جناب آقای دکتر قالیباف و تجربه موفق ایشان در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران درخصوص توسعه سرمایه­ های اجتماعی و جلب اعتماد عمومی شهروندان، ضرورت ایجاد درگاهی واحد برای انعکاس نقطه نظرات مردمی در سازمان شهرداری مورد توجه مدیریت شهری تهران قرار گرفت. در این راستا و به منظور اعمال نظارت عمومی شهروندان بر عملکرد مدیریت شهری، بسترسازی مطلوب در مسیر تحقق سلامت اداری و تضمین اثربخشی سازمانی، مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران در 26 اردیبهشت ماه سال 1385 راه اندازی گردید. شعار محوری «شهروند مسئول ـ مدیر پاسخگو» و تلاش جهت ارتقاء سطح مشارکت معنادار شهروندان همواره سرلوحه این نهاد نظارتی بوده است. مرکز نظارت همگانی از سال 1390 و به ضرورت ضمانت بخشی بیشتر به فعالیت ها و اقدامات نظارتی با حفظ هویت سازمانی خود در مجموعه سازمانی بازرسی شهرداری ادغام شد و از آن زمان بعنوان «سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران(1888)» آماده دریافت پیام های شهروندان در قالب 4 گانه (انتقاد، شکایت، پیشنهاد و تقدیر و تشکر) می باشد.