خدمات الکترونیک - Copy

 

  جدول برنامه زمانبندی جلسات ارتباط مستقیم سامانه نظارت همگانی در شش ماهه دوم سال 1395                 (سه شنبه ها ساعت 9 تا 11 صبح )

 سه ماهه اول (پاییز)

حوزه مدعو

تاریخ

روز 

 ردیف 

                                          مناطق 1 و 3                                           

1395/07/13

سه شنبه   

 1
 مناطق 2 و 5

 1395/07/27  سه شنبه

 2
 معاونت خدمات شهری

 1395/08/04  سه شنبه

 3
 مناطق4 و 8

 1395/08/11  سه شنبه

 4
 مناطق 6 و 7

 1395/08/18   سه شنبه  5
 معاونت فرهنگی و اجتماعی

 1395/08/25  سه شنبه

 6
مقارن با اربعین حسینی

 1395/09/02   سه شنبه  7
مقارن با رحلت پیامبر (ص) و شهادت  امام حسن مجتبی (ع)

 1395/09/09  سه شنبه

 8
 مناطق 9 و 10

 1395/09/16  سه شنبه

 9
 معاونت توسعه منابع انسانی

 1395/09/23  سه شنبه

 10
 مناطق  11 و  12

 139509/30  سه شنبه

 11
سه ماهه دوم (زمستان)

 معاونت شهرسازی و معماری

 1395/10/07  سه شنبه

12

 مناطق 13 و 14

 1395/10/14  سه شنبه

 13
 معاونت حمل و نقل و ترافیک

 1395/10/21  سه شنبه

 14
 مناطق 15 و 16

 1395/10/28 سه شنبه

 15
 معاونت مالی و اقتصاد شهری

 1395/11/05  سه شنبه

 16
 مناطق 17 و 18

 1395/11/12 سه شنبه

 17
 مناطق 19 و 20

 1395/11/19  سه شنبه

 18
 مناطق 21 و 22

 1395/11/26  سه شنبه

 19
 شهردار محترم تهران

 1395/12/03  سه شنبه

 20
             

 

 

 

        

بازگشت

 

 

تلفن : 1888
پیام کوتاه : 30001888
دورنگاره : 84312152
پست الکترونیکی :1888 @tehran.ir
آدرس: خیابان دماوند چهارراه خاقانی فلکه چایچی به سمت کوی زینبیه داخل

میدان میوه و تره بار پیروزی


با عنایت به رویکرد مشارکت­ جویانه جناب آقای دکتر قالیباف و تجربه موفق ایشان در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران درخصوص توسعه سرمایه­ های اجتماعی و جلب اعتماد عمومی شهروندان، ضرورت ایجاد درگاهی واحد برای انعکاس نقطه نظرات مردمی در سازمان شهرداری مورد توجه مدیریت شهری تهران قرار گرفت. در این راستا و به منظور اعمال نظارت عمومی شهروندان بر عملکرد مدیریت شهری، بسترسازی مطلوب در مسیر تحقق سلامت اداری و تضمین اثربخشی سازمانی، مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران در 26 اردیبهشت ماه سال 1385 راه اندازی گردید. شعار محوری «شهروند مسئول ـ مدیر پاسخگو» و تلاش جهت ارتقاء سطح مشارکت معنادار شهروندان همواره سرلوحه این نهاد نظارتی بوده است. مرکز نظارت همگانی از سال 1390 و به ضرورت ضمانت بخشی بیشتر به فعالیت ها و اقدامات نظارتی با حفظ هویت سازمانی خود در مجموعه سازمانی بازرسی شهرداری ادغام شد و از آن زمان بعنوان «سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران(1888)» آماده دریافت پیام های شهروندان در قالب 4 گانه (انتقاد، شکایت، پیشنهاد و تقدیر و تشکر) می باشد.