نمایش اخبار سامانه 1888
image

بازدید مدیر سامانه نظارت همگانی 1888 ومدیر بازرسی شرکت واحد از سامانه جانبازان ومعلولان

مدیر سامانه نظارت همگانی 1888 با حضور مدیر بازرسی شرکت واحد، با هدف بررسی راههای ارتقاء رضایتمندی وسرویس دهی به جانبازان ومعلولان از سامانه جانبازان ومعلولان بازدید نمودند.  

به گزارش سامانه 1888شرکت واحد اتوبوسرانی؛ فاطمی مدیر سامانه نظارتی 1888با حضور مدیر بازرسی از سامانه جانبازان ومعلولان بازدید نمودند.  
چهرازی مدیر بازرسی شرکت واحد در این دیدار که مدیر سامانه تندرو 5 ومدیر وعوامل سامانه جانبازان نیز حضور داشتند به فاطمی خوش‏آمد گفته و در ادامه  وضعیت عملکرد سامانه مذکور را مورد بررسی قرار دادند
مدیر سامانه نظارتی 1888 هدف از این بازدید را بررسی راههای ارتقاء رضایتمندی و کیفیت سرویس دهی این سامانه دانست.
در ادامه فاطمی به دعوت چهرازی، مدیر بازرسی اتوبوسرانی از قسمتهای مختلف این سامانه از جمله دفتر پذیرش،اعزام و همچنین اتوبوسهای ویژه مدارس استثنایی بازدید نمود.
در پایان مدیران بازرسی اتوبوسرانی و سامانه نظارتی 1888 ضمن قدردانی از زحمات این سامانه بر رعایت حقوق و تکریم هرچه بیشتر جانبازان ومعلولان در خدمات رسانی به ایشان تاکید نمودند.  
 

 

 



 

 





تعداد بازديد: 765 تاریخ : 1395/9/17


print
rating
  نظرات

هیچ نظری ثبت نشده است.

 

تلفن : 1888
پیام کوتاه : 30001888
دورنگاره : 84312152
پست الکترونیکی :1888 @tehran.ir
آدرس: خیابان دماوند چهارراه خاقانی فلکه چایچی به سمت کوی زینبیه داخل

میدان میوه و تره بار پیروزی


با عنایت به رویکرد مشارکت­ جویانه جناب آقای دکتر قالیباف و تجربه موفق ایشان در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران درخصوص توسعه سرمایه­ های اجتماعی و جلب اعتماد عمومی شهروندان، ضرورت ایجاد درگاهی واحد برای انعکاس نقطه نظرات مردمی در سازمان شهرداری مورد توجه مدیریت شهری تهران قرار گرفت. در این راستا و به منظور اعمال نظارت عمومی شهروندان بر عملکرد مدیریت شهری، بسترسازی مطلوب در مسیر تحقق سلامت اداری و تضمین اثربخشی سازمانی، مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران در 26 اردیبهشت ماه سال 1385 راه اندازی گردید. شعار محوری «شهروند مسئول ـ مدیر پاسخگو» و تلاش جهت ارتقاء سطح مشارکت معنادار شهروندان همواره سرلوحه این نهاد نظارتی بوده است. مرکز نظارت همگانی از سال 1390 و به ضرورت ضمانت بخشی بیشتر به فعالیت ها و اقدامات نظارتی با حفظ هویت سازمانی خود در مجموعه سازمانی بازرسی شهرداری ادغام شد و از آن زمان بعنوان «سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران(1888)» آماده دریافت پیام های شهروندان در قالب 4 گانه (انتقاد، شکایت، پیشنهاد و تقدیر و تشکر) می باشد.