نمایش اخبار سامانه 1888
image

برگزاری کارگاه آموزشی 1888 واجرای مسابقه فرهنگی در کلینیک گل وگیاه بوستان ابوذر

جلسه آموزشي و توجيهي با حضور كارشناس ناظرين و مسئول آموزش سامانه 1888  در كلينيك گل و گياه بوستان ابوذر واقع در خيابان قفيلي برگزار گرديد.

به گزارش دفتر بازرسی منطقه 17؛ کارگاه آموزشی سامانه 1888 در بوستان ابوذر برگزار گرديد. در ابتداي جلسه بين شركت كنندگان فرمهاي نظرسنجي و بروشور و اقلام فرهنگي توزيع گرديد و محمدي در خصوص معرفي سامانه، شرح وظايف و چگونگي همكاري و نحوه ارتباط با سامانه و قسمتهاي مختلف شهرداري و راه هاي ارتباطي با سامانه از جمله تلفن 1888 ، سايت و بحث نظارت و مشاركت شهروندان توضيحاتي ارائه نمود و در نهايت به سوالات و مشكلات مطرح شده پاسخ دادند.  

تعداد بازديد: 217 تاریخ : 1395/9/29


print
rating
  نظرات

هیچ نظری ثبت نشده است.

 

تلفن : 1888
پیام کوتاه : 30001888
دورنگاره : 84312152
پست الکترونیکی :1888 @tehran.ir
آدرس: خیابان دماوند چهارراه خاقانی فلکه چایچی به سمت کوی زینبیه داخل

میدان میوه و تره بار پیروزی


با عنایت به رویکرد مشارکت­ جویانه جناب آقای دکتر قالیباف و تجربه موفق ایشان در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران درخصوص توسعه سرمایه­ های اجتماعی و جلب اعتماد عمومی شهروندان، ضرورت ایجاد درگاهی واحد برای انعکاس نقطه نظرات مردمی در سازمان شهرداری مورد توجه مدیریت شهری تهران قرار گرفت. در این راستا و به منظور اعمال نظارت عمومی شهروندان بر عملکرد مدیریت شهری، بسترسازی مطلوب در مسیر تحقق سلامت اداری و تضمین اثربخشی سازمانی، مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران در 26 اردیبهشت ماه سال 1385 راه اندازی گردید. شعار محوری «شهروند مسئول ـ مدیر پاسخگو» و تلاش جهت ارتقاء سطح مشارکت معنادار شهروندان همواره سرلوحه این نهاد نظارتی بوده است. مرکز نظارت همگانی از سال 1390 و به ضرورت ضمانت بخشی بیشتر به فعالیت ها و اقدامات نظارتی با حفظ هویت سازمانی خود در مجموعه سازمانی بازرسی شهرداری ادغام شد و از آن زمان بعنوان «سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران(1888)» آماده دریافت پیام های شهروندان در قالب 4 گانه (انتقاد، شکایت، پیشنهاد و تقدیر و تشکر) می باشد.