نمایش اخبار سامانه 1888
image

شهرداران مناطق 13 و 14 پشت خط تلفن سامانه 1888

ایجاد شده توسط: khabar1888 در 1395/10/15

شهرداران مناطق 13 و 14 با حضور در جلسه ارتباط مستقيم سامانه 1888 به درخواست 46 شهروند رسيدگي کردند

به گزارش اداره اطلاع رساني و تبليغات 1888؛ در جلسه ارتباط مستقيم اين هفته سامانه نظارت همگاني 1888 که با حضور شهرداران مناطق 13 و 14 برگزار شد، 27 شهروند با شهردار منطقه 13 و 19 شهروند نيز با شهردار منطقه 14 در ارتباط بودند و دستورات لازم براي رفع مشکلات 45 شهروند از سوي شهرداران اين دو منطقه صادر شد.

گفتني است از 46 مورد پيام هاي مطروحه توسط شهروندان اين مناطق، موضوع امور شهري در منطقه 13 و موضوع شهرسازي در منطقه 14 در صدر دغدغه هاي شهروندان در اين دو منطقه بود.

بر اساس گزارش ارائه شده توسط سامانه 1888، با توجه به افزايش گلايه مندي شهروندان منطقه 13 در موضوعات سد معبر اصناف و تأسيسات و خدمات ورزشگاه ها از سوي سامانه 1888 تأکيد گرديد عوامل افزايش اين گلايه مندي ها بررسي و توسط شهرداري منطقه برطرف گردد. همچنين با توجه به اينکه 3 مورد از پيام هاي جلسات ارتباط مستقيم قبلي اين منطقه مفتوح بوده اهتمام ويژه جهت رسيدگي به دستورات صادر شده از سوي سامانه مورد تأکيد قرار گرفت.

در منطقه 14 نيز با توجه به افزايش گلايه مندي شهروندان در موضوعات تعمير و نگهداري پل عابر پياده و همچنين نصب مخزن زباله تر، از سوي سامانه تأکيد گرديد عوامل افزايش اين گلايه مندي ها شناسايي و توسط شهرداري منطقه برطرف گردد. همچنين با توجه به اينکه 3 مورد از پيام هاي جلسات ارتباط مستقيم قبلي اين منطقه مفتوح بوده از سوي سامانه تأکيد گرديد اهتمام ويژه در اين خصوص صورت گيرد.

گفتني است از نقاط قوت منطقه 13 مي توان به کاهش گلايه مندي شهروندان در موضوعات سد معبر دستفروشان و همچنین در منطقه 14 نیز علاوه بر کاهش گلايه مندي در موضوعات سد معبر، می توان به موضوع نظافت و شستشوي معابر اشاره نمود.

در جلسه ارتباط مستقيم اين هفته سامانه 1888 علاوه بر شهرداران مناطق مذکور، ساير مديران اين دو منطقه نيز براي پاسخگويي و رسيدگي به درخواست هاي شهروندان حضور داشتند.



























تعداد بازدید: 93


print
rating
  نظرات

 

تلفن : 1888
پیام کوتاه : 30001888
دورنگاره : 84312152
پست الکترونیکی :1888 @tehran.ir
آدرس: خیابان دماوند چهارراه خاقانی فلکه چایچی به سمت کوی زینبیه داخل

میدان میوه و تره بار پیروزی


با عنایت به رویکرد مشارکت­ جویانه جناب آقای دکتر قالیباف و تجربه موفق ایشان در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران درخصوص توسعه سرمایه­ های اجتماعی و جلب اعتماد عمومی شهروندان، ضرورت ایجاد درگاهی واحد برای انعکاس نقطه نظرات مردمی در سازمان شهرداری مورد توجه مدیریت شهری تهران قرار گرفت. در این راستا و به منظور اعمال نظارت عمومی شهروندان بر عملکرد مدیریت شهری، بسترسازی مطلوب در مسیر تحقق سلامت اداری و تضمین اثربخشی سازمانی، مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران در 26 اردیبهشت ماه سال 1385 راه اندازی گردید. شعار محوری «شهروند مسئول ـ مدیر پاسخگو» و تلاش جهت ارتقاء سطح مشارکت معنادار شهروندان همواره سرلوحه این نهاد نظارتی بوده است. مرکز نظارت همگانی از سال 1390 و به ضرورت ضمانت بخشی بیشتر به فعالیت ها و اقدامات نظارتی با حفظ هویت سازمانی خود در مجموعه سازمانی بازرسی شهرداری ادغام شد و از آن زمان بعنوان «سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران(1888)» آماده دریافت پیام های شهروندان در قالب 4 گانه (انتقاد، شکایت، پیشنهاد و تقدیر و تشکر) می باشد.