نمایش اخبار سامانه 1888
image

بازديد رئيس سامانه 1888 از خط 2 و شرکت بهره برداري مترو

ایجاد شده توسط: khabar1888 در 1395/10/15

رئيس سامانه نظارت همگاني 1888 به همراه جمعي از رؤساي ادارات و کارشناسان اين سامانه از خط 2 مترو و مرکز کنترل شرکت بهره برداري مترو بازديد کردند.

به گزارش اداره اطلاع رساني و تبليغات 1888؛ در اين بازديد که از شرکت بهره برداري مترو و با حضور مديران و کارشناسان سامانه 1888 برگزار شد، از فعاليت هاي حساس در مرکز کنترل شرکت بهره برداري مترو و همچنين خط 2 مترو نيز بازديد به عمل آمد و علي آبادي رئيس بازرسي شرکت بهره برداري مترو ضمن معرفي فعاليت هاي صورت گرفته و دردست اقدام اين شرکت، از بهسازي تجهيزاتي همچون پله برقي، آسانسور ها و همچنين نورپردازي ويژه در ايستگاه هاي مترو با استفاده از هنر ايراني خبر داد و گفت: اين امر موجبات رضايت و شادابي مسافرين در ايستگاه ها را فراهم خواهد آورد.

علي آبادي همچنين به هزينه هاي سنگين تعمير، نگهداري و بهره برداري از خطوط مترو اشاره کرد و همکاري مسافرين را در نظافت، زيبايي و استفاده ي بهينه از قطارها و فضاي ايستگاه بسيار مؤثر دانست.

در ادامه اين بازديد فاطمي ابراز اميدواري کرد که با فعاليت هاي شبانه روزي پرسنل مترو رضايت شهروندان بيش از پيش حاصل شده و بازخورد مثبت آن در پيام هاي سامانه 1888 مشهود گردد.

































تعداد بازدید: 149


print
rating
  نظرات

 

تلفن : 1888
پیام کوتاه : 30001888
دورنگاره : 84312152
پست الکترونیکی :1888 @tehran.ir
آدرس: خیابان دماوند چهارراه خاقانی فلکه چایچی به سمت کوی زینبیه داخل

میدان میوه و تره بار پیروزی


با عنایت به رویکرد مشارکت­ جویانه جناب آقای دکتر قالیباف و تجربه موفق ایشان در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران درخصوص توسعه سرمایه­ های اجتماعی و جلب اعتماد عمومی شهروندان، ضرورت ایجاد درگاهی واحد برای انعکاس نقطه نظرات مردمی در سازمان شهرداری مورد توجه مدیریت شهری تهران قرار گرفت. در این راستا و به منظور اعمال نظارت عمومی شهروندان بر عملکرد مدیریت شهری، بسترسازی مطلوب در مسیر تحقق سلامت اداری و تضمین اثربخشی سازمانی، مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران در 26 اردیبهشت ماه سال 1385 راه اندازی گردید. شعار محوری «شهروند مسئول ـ مدیر پاسخگو» و تلاش جهت ارتقاء سطح مشارکت معنادار شهروندان همواره سرلوحه این نهاد نظارتی بوده است. مرکز نظارت همگانی از سال 1390 و به ضرورت ضمانت بخشی بیشتر به فعالیت ها و اقدامات نظارتی با حفظ هویت سازمانی خود در مجموعه سازمانی بازرسی شهرداری ادغام شد و از آن زمان بعنوان «سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران(1888)» آماده دریافت پیام های شهروندان در قالب 4 گانه (انتقاد، شکایت، پیشنهاد و تقدیر و تشکر) می باشد.