نمایش اخبار سامانه 1888
image

حضور سامانه 1888 در نهمین جشنواره محصولات ارگانیک

سامانه نظارت همگانی 1888 اقدام به برگزاری غرفه در نهمین جشنواره محصولات ارگانیک در بوستان گفتگو نمود.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و تبلیغات 1888؛ در این جشنواره که از 11 الی 17 دیماه در بوستان گفتگو برگزار شد، سامانه نظارت همگانی 1888 اقدام به برگزاری غرفه در این جشنواره نمود.
گفتنی است در این جشنواره بیش از 100 غرفه شامل محصولات ارگانیک و همچنین 7 کشور اروپایی در بخش بین الملل حضور داشتند.
بر اساس این گزارش مهم ترین اقدامات صورت گرفته در غرفه سامانه نظارت همگانی 1888 توزیع اقلام تبلیغاتی برای اطلاع رسانی و معرفی این سامانه و همچنین توزیع فرم های نظرسنجی در میان شهروندان بازدید کننده از این جشنواره جهت بهره مندی از نقطه نظرات آن ها و همچنین ارزیابی اقدامات و فعالیت های شهرداری در این جشنواره بود.

گفتنی است رئیس سامانه نظارت همگانی 1888 ضمن حضور در این جشنواره، از غرفه سامانه 1888 بازدید و در جريان برگزاری این غرفه قرار گرفت.

 











تعداد بازديد: 134 تاریخ : 1395/10/18


print
rating
  نظرات

 

تلفن : 1888
پیام کوتاه : 30001888
دورنگاره : 84312152
پست الکترونیکی :1888 @tehran.ir
آدرس: خیابان دماوند چهارراه خاقانی فلکه چایچی به سمت کوی زینبیه داخل

میدان میوه و تره بار پیروزی


با عنایت به رویکرد مشارکت­ جویانه جناب آقای دکتر قالیباف و تجربه موفق ایشان در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران درخصوص توسعه سرمایه­ های اجتماعی و جلب اعتماد عمومی شهروندان، ضرورت ایجاد درگاهی واحد برای انعکاس نقطه نظرات مردمی در سازمان شهرداری مورد توجه مدیریت شهری تهران قرار گرفت. در این راستا و به منظور اعمال نظارت عمومی شهروندان بر عملکرد مدیریت شهری، بسترسازی مطلوب در مسیر تحقق سلامت اداری و تضمین اثربخشی سازمانی، مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران در 26 اردیبهشت ماه سال 1385 راه اندازی گردید. شعار محوری «شهروند مسئول ـ مدیر پاسخگو» و تلاش جهت ارتقاء سطح مشارکت معنادار شهروندان همواره سرلوحه این نهاد نظارتی بوده است. مرکز نظارت همگانی از سال 1390 و به ضرورت ضمانت بخشی بیشتر به فعالیت ها و اقدامات نظارتی با حفظ هویت سازمانی خود در مجموعه سازمانی بازرسی شهرداری ادغام شد و از آن زمان بعنوان «سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران(1888)» آماده دریافت پیام های شهروندان در قالب 4 گانه (انتقاد، شکایت، پیشنهاد و تقدیر و تشکر) می باشد.