نمایش اخبار سامانه 1888
image

بازدید مدیران سامانه 1888 از سازمان ها، شرکت ها و ادرات کل

ایجاد شده توسط: khabar1888 در 1395/10/19

رؤساي ادارات به همراه کارشناسان سامانه 1888 در بازدید از سامانه های برخی از سازمان ها، ادرات کل و شرکت ها، روند جاري امور محوله، عملکرد و چگونگی اجراي دستورالعمل هاي سازماني را مورد ارزیابی قرار دادند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و تبلیغات 1888؛ در اين بازديد ها که توسط رؤسای ادارات سامانه و کارشناسان مسلط به نرم افزار تحليل اطلاعات و نرم افزار 1888 از سازمان های نوسازی، آتشنشانی، فنی و مهندسی، بازنشستگی، پایانه ها و پارک سوار ها، سازمان فرهنگی هنری شهرداری و همچنین اداره کل رفاه، شرکت کنترل ترافیک و معاونت امور مناطق به عمل آمد، کارشناسان این سامانه اقدام به تهيه چک ليست های ارزيابي نمودند که اين چک ليست ها شامل: وضعيت رسيدگي به پيام ها، ميزان تسلط، میزان بهره برداری از نرم افزار تحلیل اطلاعات و ارائه گزارش هاي ماهانه و گزارشی از کمبودهای نرم افزاری، سخت افزاری و نيروی انساني حوزه های مربوطه بوده است که نتایج این بازدید ها در ارزیابی فردی عملکرد مسئولین سامانه ها و همچنین هم افزایی صف و ستاد برای رفع نواقص کارکردی و فرآیندی مؤثر خواهد بود.

لازم به ذکر است این بازديدها به صورت مستمر در دستور کار سامانه نظارت همگانی 1888 قرار داشته و تا پايان دیماه به اتمام خواهد رسيد.





تعداد بازدید: 86


print
rating
  نظرات

 

تلفن : 1888
پیام کوتاه : 30001888
دورنگاره : 84312152
پست الکترونیکی :1888 @tehran.ir
آدرس: خیابان دماوند چهارراه خاقانی فلکه چایچی به سمت کوی زینبیه داخل

میدان میوه و تره بار پیروزی


با عنایت به رویکرد مشارکت­ جویانه جناب آقای دکتر قالیباف و تجربه موفق ایشان در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران درخصوص توسعه سرمایه­ های اجتماعی و جلب اعتماد عمومی شهروندان، ضرورت ایجاد درگاهی واحد برای انعکاس نقطه نظرات مردمی در سازمان شهرداری مورد توجه مدیریت شهری تهران قرار گرفت. در این راستا و به منظور اعمال نظارت عمومی شهروندان بر عملکرد مدیریت شهری، بسترسازی مطلوب در مسیر تحقق سلامت اداری و تضمین اثربخشی سازمانی، مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران در 26 اردیبهشت ماه سال 1385 راه اندازی گردید. شعار محوری «شهروند مسئول ـ مدیر پاسخگو» و تلاش جهت ارتقاء سطح مشارکت معنادار شهروندان همواره سرلوحه این نهاد نظارتی بوده است. مرکز نظارت همگانی از سال 1390 و به ضرورت ضمانت بخشی بیشتر به فعالیت ها و اقدامات نظارتی با حفظ هویت سازمانی خود در مجموعه سازمانی بازرسی شهرداری ادغام شد و از آن زمان بعنوان «سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران(1888)» آماده دریافت پیام های شهروندان در قالب 4 گانه (انتقاد، شکایت، پیشنهاد و تقدیر و تشکر) می باشد.