نمایش اخبار سامانه 1888
image

جلسه آموزش تخصصي ناظرين سامانه 1888 پهنه ي شمال برگزار شد

ایجاد شده توسط: khabar1888 در 1395/10/22

جلسه آموزش تخصصي ناظرين پهنه شمال بين مناطق 1 تا 3 در حوزه ي حمل و نقل و ترافيک و به ميزباني منطقه 3 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان بازرسي به نقل از اداره اطلاع رساني و تبليغات 1888: در اين جلسه که با حضور رئيس گروه مشارکت مردمي سامانه 1888، شهردار، معاون حمل و نقل ترافيک، مدير بازرسي منطقه 3 و مسئولين سامانه هاي پهنه شمال برگزار شد، دباغي شهردار منطقه 3 ضمن خير مقدم به حضار، يکي از فلسفه هاي ايجاد سامانه 1888 را کاهش سفرهاي درون شهري شهروندان و کمک در رفع معضل ترافيکي دانست، چرا که شهروندان بدون مراجعه حضوري مي توانند مسائل و مشکلات موجود در سطح شهر و محل زندگي خود را با سامانه نظارت همگاني در ميان بگذارند.

در اين نشست کشاورز، سامانه نظارت همگاني 1888 را فرصت و ظرفيت خوبي جهت مشارکت شهروندان در مديريت مسائل مختلف شهري برشمرد و گفت: سامانه 1888، ظرفيت و فرصت خوبي بين مديريت شهري و شهروندان ايجاد کرده است که در صورت غفلت، اين ظرفيت و فرصت مي تواند تبديل به بحران شود.

در ادامه اين نشست مطالب آموزشي از قبيل: اهداف تأسيس سامانه، نحوه همکاري ناظرين با سامانه، شرح وظايف ناظرين، نحوه رسيدگي به پيام هاي آن ها و تفاوت پيام هاي فوريتي و نظارتي عنوان گرديد.

گفتني است در اين جلسه اسفرايني نژاد معاون حمل و نقل ترافيک منطقه 3، توضيحات کاملي در خصوص موضوعات حمل و نقل و ترافيک شامل اتوبوسراني، تاکسيراني، جانمايي ايستگاههاي اتوبوس و تاکسي، نصب و نگهداشت تجهيزات ترافيکي، نظارت مستمر بر عملکرد پارکبانان و ... ارائه نمود.

در پايان نيز ناظرين به ارائه نقطه نظرات و سؤالات خود پرداختند که به سؤالات و ابهامات مطروحه از سوي آن ها پاسخ داده شد.

لازم به ذکر است در پايان جلسه از مطالب آموزشي ارائه شده سؤالاتي پرسيده شد و به افرادي که جواب کامل ارائه نمودند به رسم يادبود هداياي نفيسي اهداء شد.

















تعداد بازدید: 113


print
rating
  نظرات

 

تلفن : 1888
پیام کوتاه : 30001888
دورنگاره : 84312152
پست الکترونیکی :1888 @tehran.ir
آدرس: خیابان دماوند چهارراه خاقانی فلکه چایچی به سمت کوی زینبیه داخل

میدان میوه و تره بار پیروزی


با عنایت به رویکرد مشارکت­ جویانه جناب آقای دکتر قالیباف و تجربه موفق ایشان در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران درخصوص توسعه سرمایه­ های اجتماعی و جلب اعتماد عمومی شهروندان، ضرورت ایجاد درگاهی واحد برای انعکاس نقطه نظرات مردمی در سازمان شهرداری مورد توجه مدیریت شهری تهران قرار گرفت. در این راستا و به منظور اعمال نظارت عمومی شهروندان بر عملکرد مدیریت شهری، بسترسازی مطلوب در مسیر تحقق سلامت اداری و تضمین اثربخشی سازمانی، مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران در 26 اردیبهشت ماه سال 1385 راه اندازی گردید. شعار محوری «شهروند مسئول ـ مدیر پاسخگو» و تلاش جهت ارتقاء سطح مشارکت معنادار شهروندان همواره سرلوحه این نهاد نظارتی بوده است. مرکز نظارت همگانی از سال 1390 و به ضرورت ضمانت بخشی بیشتر به فعالیت ها و اقدامات نظارتی با حفظ هویت سازمانی خود در مجموعه سازمانی بازرسی شهرداری ادغام شد و از آن زمان بعنوان «سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران(1888)» آماده دریافت پیام های شهروندان در قالب 4 گانه (انتقاد، شکایت، پیشنهاد و تقدیر و تشکر) می باشد.