نمایش اخبار سامانه 1888
image

بازدید مدیران شهرداری قم از سامانه 1888

دو تن از مدیران شهرداری قم به منظور آشنایی بیشتر با فرآیندها و کارکرد های سامانه 1888 شهرداری تهران از اين سامانه بازديد کردند.

به گزارش از اداره اطلاع رسانی و تبليغات 1888؛ در این نشست که با حضور مدير سامانه نظارت همگانی 1888 برگزار شد، فاطمی رييس سامانه 1888 به ارائه گزارشی مبسوط از عملکرد سامانه از زمان تأسيس تا کنون، تشريح فرآيندهای کاری در بخش های مختلف و شفاف سازی اهداف و رويکردهای سامانه نظارت همگانی 1888 پرداخت.
فاطمی همچنين به رسالت سامانه 1888 مبنی بر تضمين اثربخشی و سلامت سازمانی شهرداری تهران از طريق توسعه ارتباطات محيطی اشاره نمود و به ارائه توضيحاتی در خصوص چرخه گردش پيام و نحوه پيگيری و رسيدگی به پيام های مردمی در اين سامانه پرداخت.
گفتنی است در پايان اين نشست مهمانان از سایت سامانه 1888 بازديد نموده و توضيحاتی در خصوص ثبت پيام و نحوه پيگيری و رسيدگی به پيام های شهروندان ارائه و همچنين به سؤالات و ابهامات ميهمانان پاسخ داده شد.







تعداد بازديد: 170 تاریخ : 1395/12/10


print
rating
  نظرات

 

تلفن : 1888
پیام کوتاه : 30001888
دورنگاره : 84312152
پست الکترونیکی :1888 @tehran.ir
آدرس: خیابان دماوند چهارراه خاقانی فلکه چایچی به سمت کوی زینبیه داخل

میدان میوه و تره بار پیروزی


با عنایت به رویکرد مشارکت­ جویانه جناب آقای دکتر قالیباف و تجربه موفق ایشان در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران درخصوص توسعه سرمایه­ های اجتماعی و جلب اعتماد عمومی شهروندان، ضرورت ایجاد درگاهی واحد برای انعکاس نقطه نظرات مردمی در سازمان شهرداری مورد توجه مدیریت شهری تهران قرار گرفت. در این راستا و به منظور اعمال نظارت عمومی شهروندان بر عملکرد مدیریت شهری، بسترسازی مطلوب در مسیر تحقق سلامت اداری و تضمین اثربخشی سازمانی، مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران در 26 اردیبهشت ماه سال 1385 راه اندازی گردید. شعار محوری «شهروند مسئول ـ مدیر پاسخگو» و تلاش جهت ارتقاء سطح مشارکت معنادار شهروندان همواره سرلوحه این نهاد نظارتی بوده است. مرکز نظارت همگانی از سال 1390 و به ضرورت ضمانت بخشی بیشتر به فعالیت ها و اقدامات نظارتی با حفظ هویت سازمانی خود در مجموعه سازمانی بازرسی شهرداری ادغام شد و از آن زمان بعنوان «سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران(1888)» آماده دریافت پیام های شهروندان در قالب 4 گانه (انتقاد، شکایت، پیشنهاد و تقدیر و تشکر) می باشد.