نمایش اخبار سامانه 1888
image

به میزبانی منطقه 21؛ نوزدهمین جلسه آموزش تخصصی ناظرين افتخاری پهنه غرب با موضوع خدمات شهری برگزار شد

جلسه آموزش تخصصي ناظرين پهنه غرب بين مناطق 2، 5، 21 و 22 در حوزه ي خدمات شهري به ميزباني منطقه 21 برگزار شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و تبليغات 1888؛ در نوزدهمین جلسه آموزش عمومی ناظرين افتخاری با حضور رئيس گروه مشارکت مردمی سامانه 1888، جانشين معاون خدمات شهری و محيط زيست منطقه 21 و مسئولين سامانه های پهنه غرب برگزار شد، جندقی جانشين خدمات شهری منطقه 21 ضمن عرض خير مقدم به مدعوين در خصوص موضوعاتی از جمله: مديريت پسماند، سازمان آتش نشانی، سازمان ميادين ميوه و تره بار، سازمان بوستان ها، سازمان زيباسازی، فروشگاه شهروند، ساماندهی مشاغل و صنايع و نحوه برخورد با آن ارائه نمود.
در ادامه، کشاورز رئيس گروه مشارکت مردمی سامانه 1888، تخصصی شدن جلسات را يکی از شاخصهای اصلی دور جدید جلسات آموزشی برشمرد و گفت: انتظار می رود ناظرینی که در جلسات آموزشی حضور دارند بعد از جلسه در حوزه مربوطه فعالیت زیادی انجام داده و تلاش نمایند پیام های خودشان را براساس شاخص ها و اولویت های در نظر گرفته شده از طرف سامانه بصورت اینترنتی ثبت و پیگیری نمایند لذا این مهم مستلزم این است که ناظرین محترم بایستی اطلاعات خودشان را با مطالعه محتوای آموزشی جلسات، پرتال سامانه و حضور در جلسات آموزشی افزایش دهند.  
در اين نشست مطالب آموزشی از قبيل: اهداف تأسيس سامانه، نحوه همکاري ناظرين با سامانه، شرح وظايف ناظرين، نحوه رسيدگي به پيام های آن ها و تفاوت پيام های فوريتی و نظارتی عنوان گرديد و ناظرين نيز نقطه نظرات و سؤالات خود را مطرح نمودند.










تعداد بازديد: 157 تاریخ : 1395/12/14


print
rating
  نظرات

 

تلفن : 1888
پیام کوتاه : 30001888
دورنگاره : 84312152
پست الکترونیکی :1888 @tehran.ir
آدرس: خیابان دماوند چهارراه خاقانی فلکه چایچی به سمت کوی زینبیه داخل

میدان میوه و تره بار پیروزی


با عنایت به رویکرد مشارکت­ جویانه جناب آقای دکتر قالیباف و تجربه موفق ایشان در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران درخصوص توسعه سرمایه­ های اجتماعی و جلب اعتماد عمومی شهروندان، ضرورت ایجاد درگاهی واحد برای انعکاس نقطه نظرات مردمی در سازمان شهرداری مورد توجه مدیریت شهری تهران قرار گرفت. در این راستا و به منظور اعمال نظارت عمومی شهروندان بر عملکرد مدیریت شهری، بسترسازی مطلوب در مسیر تحقق سلامت اداری و تضمین اثربخشی سازمانی، مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران در 26 اردیبهشت ماه سال 1385 راه اندازی گردید. شعار محوری «شهروند مسئول ـ مدیر پاسخگو» و تلاش جهت ارتقاء سطح مشارکت معنادار شهروندان همواره سرلوحه این نهاد نظارتی بوده است. مرکز نظارت همگانی از سال 1390 و به ضرورت ضمانت بخشی بیشتر به فعالیت ها و اقدامات نظارتی با حفظ هویت سازمانی خود در مجموعه سازمانی بازرسی شهرداری ادغام شد و از آن زمان بعنوان «سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران(1888)» آماده دریافت پیام های شهروندان در قالب 4 گانه (انتقاد، شکایت، پیشنهاد و تقدیر و تشکر) می باشد.