نمایش اخبار سامانه 1888
image

به میزبانی منطقه 21؛ نوزدهمین جلسه آموزش تخصصی ناظرين افتخاری پهنه غرب با موضوع خدمات شهری برگزار شد

ایجاد شده توسط: khabar1888 در 1395/12/14

جلسه آموزش تخصصي ناظرين پهنه غرب بين مناطق 2، 5، 21 و 22 در حوزه ي خدمات شهري به ميزباني منطقه 21 برگزار شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و تبليغات 1888؛ در نوزدهمین جلسه آموزش عمومی ناظرين افتخاری با حضور رئيس گروه مشارکت مردمی سامانه 1888، جانشين معاون خدمات شهری و محيط زيست منطقه 21 و مسئولين سامانه های پهنه غرب برگزار شد، جندقی جانشين خدمات شهری منطقه 21 ضمن عرض خير مقدم به مدعوين در خصوص موضوعاتی از جمله: مديريت پسماند، سازمان آتش نشانی، سازمان ميادين ميوه و تره بار، سازمان بوستان ها، سازمان زيباسازی، فروشگاه شهروند، ساماندهی مشاغل و صنايع و نحوه برخورد با آن ارائه نمود.
در ادامه، کشاورز رئيس گروه مشارکت مردمی سامانه 1888، تخصصی شدن جلسات را يکی از شاخصهای اصلی دور جدید جلسات آموزشی برشمرد و گفت: انتظار می رود ناظرینی که در جلسات آموزشی حضور دارند بعد از جلسه در حوزه مربوطه فعالیت زیادی انجام داده و تلاش نمایند پیام های خودشان را براساس شاخص ها و اولویت های در نظر گرفته شده از طرف سامانه بصورت اینترنتی ثبت و پیگیری نمایند لذا این مهم مستلزم این است که ناظرین محترم بایستی اطلاعات خودشان را با مطالعه محتوای آموزشی جلسات، پرتال سامانه و حضور در جلسات آموزشی افزایش دهند.  
در اين نشست مطالب آموزشی از قبيل: اهداف تأسيس سامانه، نحوه همکاري ناظرين با سامانه، شرح وظايف ناظرين، نحوه رسيدگي به پيام های آن ها و تفاوت پيام های فوريتی و نظارتی عنوان گرديد و ناظرين نيز نقطه نظرات و سؤالات خود را مطرح نمودند.










تعداد بازدید: 127


print
rating
  نظرات

 

تلفن : 1888
پیام کوتاه : 30001888
دورنگاره : 84312152
پست الکترونیکی :1888 @tehran.ir
آدرس: خیابان دماوند چهارراه خاقانی فلکه چایچی به سمت کوی زینبیه داخل

میدان میوه و تره بار پیروزی


با عنایت به رویکرد مشارکت­ جویانه جناب آقای دکتر قالیباف و تجربه موفق ایشان در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران درخصوص توسعه سرمایه­ های اجتماعی و جلب اعتماد عمومی شهروندان، ضرورت ایجاد درگاهی واحد برای انعکاس نقطه نظرات مردمی در سازمان شهرداری مورد توجه مدیریت شهری تهران قرار گرفت. در این راستا و به منظور اعمال نظارت عمومی شهروندان بر عملکرد مدیریت شهری، بسترسازی مطلوب در مسیر تحقق سلامت اداری و تضمین اثربخشی سازمانی، مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران در 26 اردیبهشت ماه سال 1385 راه اندازی گردید. شعار محوری «شهروند مسئول ـ مدیر پاسخگو» و تلاش جهت ارتقاء سطح مشارکت معنادار شهروندان همواره سرلوحه این نهاد نظارتی بوده است. مرکز نظارت همگانی از سال 1390 و به ضرورت ضمانت بخشی بیشتر به فعالیت ها و اقدامات نظارتی با حفظ هویت سازمانی خود در مجموعه سازمانی بازرسی شهرداری ادغام شد و از آن زمان بعنوان «سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران(1888)» آماده دریافت پیام های شهروندان در قالب 4 گانه (انتقاد، شکایت، پیشنهاد و تقدیر و تشکر) می باشد.