نمایش اخبار سامانه 1888
image

بازديد مديران محلات منطقه 19 از سامانه 1888

ایجاد شده توسط: khabar1888 در 1395/12/14

جمعی از مديران محلات منطقه 19 از سامانه 1888 بازديد و از نزديک با وظايف و مأموريت های اين سامانه آشنا شدند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و تبليغات 1888؛ در اين جلسه که با حضور رئيس گروه مشارکت های مردمی سامانه 1888، مسئول سامانه 1888 منطقه 19 و جمعی از مديران محلات اين منطقه برگزار شد، کشاورز رئيس گروه مشارکت های مردمی سامانه 1888 ضمن خير مقدم به مدعوين، به موضوع فراگير ارتباط شهروندان با شهرداری اشاره نمود و گفت: شهرداری تنها سازمانی مي باشد كه بيشترين ارتباط را با مردم دارد. دکتر قاليباف با بهره گيری از ظرفيت های دينی و قانونی و تجارب مديريتی گذشته خود اقدام به تأسيس سامانه 1888 نمودند که در واقع با تأسيس اين سامانه بستر مشارکت و نظارت همگانی مردم در مديريت شهری تهران را فراهم نمودند.
وي همچنین با اشاره به موضوع شبکه ناظرين افتخاري گفت: شبکه ناظرين افتخاری يکی ديگر از بسترهای لازم برای جذب نخبگان شهری جهت مشارکت با مديران شهری است که تاکنون توانسته اين حلقه اتصال را کامل کرده و مديران را از تجارب و توانایی های اين نخبگان که به صورت کاملا افتخاری و بدون هيچ چشم داشتی ارائه می گردد بهره مند نمايد.
در ادامه این نشست نیز مدیران محلات منطقه 19 با فرایند رسیدگی و مراحل پیگیری پیام های شهروندان در سامانه 1888 و تفاوت چهار قالب (شكايت، انتقاد، پيشنهاد و تقدير)، جايگاه و نقش ناظرين در سامانه 1888، چگونگی پيوستن به شبكه ناظرين، خصوصيات عمومی پيام شهروند و ناظر و چگونگی ثبت پيام اينترتی توسط ناظرين در سامانه نظارت همگانی 1888 آشنا شدند.
گفتنی است 12 نفر از مدیران محلات منطقه 19 كه تمايل به پيوستن شبكه ناظرين 1888 را داشتند عضو ناظرین افتخاری این سامانه شدند.
در پایان مدیران محلات منطقه 19 از سايت ثبت خبر بازدید و پكيج آموزشی دریافت نمودند.









تعداد بازدید: 147


print
rating
  نظرات

 

تلفن : 1888
پیام کوتاه : 30001888
دورنگاره : 84312152
پست الکترونیکی :1888 @tehran.ir
آدرس: خیابان دماوند چهارراه خاقانی فلکه چایچی به سمت کوی زینبیه داخل

میدان میوه و تره بار پیروزی


با عنایت به رویکرد مشارکت­ جویانه جناب آقای دکتر قالیباف و تجربه موفق ایشان در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران درخصوص توسعه سرمایه­ های اجتماعی و جلب اعتماد عمومی شهروندان، ضرورت ایجاد درگاهی واحد برای انعکاس نقطه نظرات مردمی در سازمان شهرداری مورد توجه مدیریت شهری تهران قرار گرفت. در این راستا و به منظور اعمال نظارت عمومی شهروندان بر عملکرد مدیریت شهری، بسترسازی مطلوب در مسیر تحقق سلامت اداری و تضمین اثربخشی سازمانی، مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران در 26 اردیبهشت ماه سال 1385 راه اندازی گردید. شعار محوری «شهروند مسئول ـ مدیر پاسخگو» و تلاش جهت ارتقاء سطح مشارکت معنادار شهروندان همواره سرلوحه این نهاد نظارتی بوده است. مرکز نظارت همگانی از سال 1390 و به ضرورت ضمانت بخشی بیشتر به فعالیت ها و اقدامات نظارتی با حفظ هویت سازمانی خود در مجموعه سازمانی بازرسی شهرداری ادغام شد و از آن زمان بعنوان «سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران(1888)» آماده دریافت پیام های شهروندان در قالب 4 گانه (انتقاد، شکایت، پیشنهاد و تقدیر و تشکر) می باشد.