نمایش اخبار سامانه 1888
image

برگزاري كارگاه و مسابقه عمومي سامانه1888سراي محله زعفرانيه منطقه يك

ایجاد شده توسط: region1 در 1395/12/16

سامانه 1888منطقه يك اقدام به برگزاري كارگاه آموزشي و مسابقه عمومي براي آشنايي  شهروندان ناحيه دو منطقه يك نمود

بنابر اعلام دفتر بازرسی منطقه يك سينا فرنوس سرپرست سامانه 1888 شهرداري منطقه يك اعلام داشت در راستاي اجراي شيوه نامه جامع ماموريت هاي سامانه 1888 در حوزه اطلاع رساني و تبليغات و در  ادامه  روند برگزاري كلاسهاي آموزشي و مسابقات عمومي سامانه 1888شهرداري تهران، در روز يكشنبه مورخ 95/10/26 از ساعت 10 الي11در سراي محله زعفرانيه كارگاه آموزشي با حضور تعدادي از بانوان شهروند منطقه يك(محله زعفرانيه) برگزار گرديد، در اين كلاس ضمن معرفي سامانه نظارت همگاني 1888شهرداري تهران و كاركردها و حوزه عملكرد اين سامانه،مسابقه عمومي برگزار گرديد و به برگزيدگان هدايايي اهداء گرديد همچنين به تمامي شهروندان شركت كننده در اين كارگاه بسته فرهنگي سامانه اهداء گرديد.

 


تعداد بازدید: 171


print
rating
  نظرات

هیچ نظری ثبت نشده است.

 

تلفن : 1888
پیام کوتاه : 30001888
دورنگاره : 84312152
پست الکترونیکی :1888 @tehran.ir
آدرس: خیابان دماوند چهارراه خاقانی فلکه چایچی به سمت کوی زینبیه داخل

میدان میوه و تره بار پیروزی


با عنایت به رویکرد مشارکت­ جویانه جناب آقای دکتر قالیباف و تجربه موفق ایشان در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران درخصوص توسعه سرمایه­ های اجتماعی و جلب اعتماد عمومی شهروندان، ضرورت ایجاد درگاهی واحد برای انعکاس نقطه نظرات مردمی در سازمان شهرداری مورد توجه مدیریت شهری تهران قرار گرفت. در این راستا و به منظور اعمال نظارت عمومی شهروندان بر عملکرد مدیریت شهری، بسترسازی مطلوب در مسیر تحقق سلامت اداری و تضمین اثربخشی سازمانی، مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران در 26 اردیبهشت ماه سال 1385 راه اندازی گردید. شعار محوری «شهروند مسئول ـ مدیر پاسخگو» و تلاش جهت ارتقاء سطح مشارکت معنادار شهروندان همواره سرلوحه این نهاد نظارتی بوده است. مرکز نظارت همگانی از سال 1390 و به ضرورت ضمانت بخشی بیشتر به فعالیت ها و اقدامات نظارتی با حفظ هویت سازمانی خود در مجموعه سازمانی بازرسی شهرداری ادغام شد و از آن زمان بعنوان «سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران(1888)» آماده دریافت پیام های شهروندان در قالب 4 گانه (انتقاد، شکایت، پیشنهاد و تقدیر و تشکر) می باشد.