نمایش اخبار سامانه 1888
image

برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع 1888 در دبیرستان هاجر ناحیه 3 منطقه 12

كارشناسان سامانه نظارت همگاني 1888 منطقه اقدام به برگزاري كلاس آموزشي و مسابقه فرهنگي در دبیرستان هاجر در ناحیه 3 نمودند.

به گزارش دفتر سامانه  1888منطقه 12، در اين جلسه آموزشي ضمن آشنايي شهروندان با نحوه فعاليتهاي سامانه، اطلاعاتي در زمينه نحوه ثبت پيام و اطلاع رساني پيرامون چهار محور شكايت، انتقاد، پيشنهاد، تقدير و تشكر ارائه گرديد. سپس در ادامه كارشناس سامانه ضمن تشريح فرآيند انجام كار با شنیدن نقطه نظرات مردم و راهنمایی در نحوه پیام گذاری و پیگیری پیام ، جهت رسیدگی سریعتر و بهتر نواقص مدیریت شهری به شهروندان توصیه کردند که از طریق تماس با سامانه 1888 نسبت به طرح شکایات،  انتقادات و پیشنهادات و تشکر اقدام نمایند.

تعداد بازديد: 118 تاریخ : 1395/12/21


print
rating
  نظرات

هیچ نظری ثبت نشده است.

 

تلفن : 1888
پیام کوتاه : 30001888
دورنگاره : 84312152
پست الکترونیکی :1888 @tehran.ir
آدرس: خیابان دماوند چهارراه خاقانی فلکه چایچی به سمت کوی زینبیه داخل

میدان میوه و تره بار پیروزی


با عنایت به رویکرد مشارکت­ جویانه جناب آقای دکتر قالیباف و تجربه موفق ایشان در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران درخصوص توسعه سرمایه­ های اجتماعی و جلب اعتماد عمومی شهروندان، ضرورت ایجاد درگاهی واحد برای انعکاس نقطه نظرات مردمی در سازمان شهرداری مورد توجه مدیریت شهری تهران قرار گرفت. در این راستا و به منظور اعمال نظارت عمومی شهروندان بر عملکرد مدیریت شهری، بسترسازی مطلوب در مسیر تحقق سلامت اداری و تضمین اثربخشی سازمانی، مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران در 26 اردیبهشت ماه سال 1385 راه اندازی گردید. شعار محوری «شهروند مسئول ـ مدیر پاسخگو» و تلاش جهت ارتقاء سطح مشارکت معنادار شهروندان همواره سرلوحه این نهاد نظارتی بوده است. مرکز نظارت همگانی از سال 1390 و به ضرورت ضمانت بخشی بیشتر به فعالیت ها و اقدامات نظارتی با حفظ هویت سازمانی خود در مجموعه سازمانی بازرسی شهرداری ادغام شد و از آن زمان بعنوان «سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران(1888)» آماده دریافت پیام های شهروندان در قالب 4 گانه (انتقاد، شکایت، پیشنهاد و تقدیر و تشکر) می باشد.