Menu
کسب رتبه برتر شهرداری تهران هفتمین جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی
اخبار مرکز 1396/1/30 111 print

image
هفتمین جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی عزمی ملی در اعتلای فرهنگ کشور در مجموعه باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و تبلیغات 1888؛ هفتمین جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی با حضور جمعی از مدیران برجسته سازمانها و وزارتخانه ها در مجموعه باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.
در این نشست محسن اسکندری دبیر هفتمین جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی گفت: موضوعیت برگزاری جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی برگرفته از بیانات و منویات رهبر معظم انقلاب در سال 83 است، تکریم خدمت رسانان توسط خدمت گیرندگان و رقابت دستگاه های اجرایی برای خدمت رسانی بهتر به مردم از اهداف برگزاری این جشنواره است و با نهادینه شدن این اهداف شاهد نمایش نقش نظام جمهوری اسلامی ایران در تجلی مردم سالاری دینی خواهیم بود.
ظفری معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران همواره خود را موظف به رسیدگی به امور و مشکلات شهروندان و رفع آن‌ها می‌داند، شهرداری تهران تمام تلاش خود را می‌کند تا از تمام ظرفیت‌ها و ابزارها برای ارتباط هرچه بهتر با شهروندان، شنیدن صدای مردم، پاسخگویی، رفع و پیگیری مشکلات آنان بهره ببرد. در این دوره از مدیریت شهری موضوع پاسخگویی به شهروندان با راه‌اندازی دو سامانه 137 و 1888 بیش از هر زمان دیگری در رأس امور قرار گرفت و شهروندان به طور ملموس شاهد تغییر رویه در راستای توجه به خواست‌ها و نیازهای مردم طی دوره اخیر مدیریت شهری بوده‌اند.
در ادامه ظفری معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، در هفتمین دوره از این جشنواره به پاس تلاش‌های شهرداری در راستای تکریم ارباب رجوع و پیگیری مشکلات شهروندان موفق به کسب تندیس جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی شد.
در پایان جشنواره ظفری از غرفه سامانه 1888 بازدید نموده و از حضور خانم فاطمی رییس سامانه نظارت همگانی 1888 در این جشنواره و زحمات ایشان به عنوان مدیر برتر در پاسخگویی شهروندان تقدیر و تشکر نمود.
در این جشنواره دستگاههای اجرایی بر اساس سه محور پاسخگویی به رسانه ها و اصلاح الگوی خدمت و پاسخگویی به مردم در مراجعات اداری مورد ارزیابی قرار گرفتند. با نظر هیئت داوران از بین چهل و سه دستگاه اجرایی، یک وزارتخانه و دو سازمان حایز دریافت تندیس شدند.
گفتنی است شهرداری تهران در بخش پاسخگویی به ارباب رجوع به عنوان یک از سازمان های برتر تندیس و لوح تقدیر دریافت نمود.
در حاشيه اين جشنواره سامانه 1888 اقدام به تجهيز غرفه و تبليغ و معرفی سامانه به بازديدکنندگان نمود.

 













 



به این خبر امتیاز دهید.rating
  نظرات