نمایش اخبار سامانه 1888
image

کسب رتبه برتر شهرداری تهران هفتمین جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی

هفتمین جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی عزمی ملی در اعتلای فرهنگ کشور در مجموعه باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و تبلیغات 1888؛ هفتمین جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی با حضور جمعی از مدیران برجسته سازمانها و وزارتخانه ها در مجموعه باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.
در این نشست محسن اسکندری دبیر هفتمین جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی گفت: موضوعیت برگزاری جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی برگرفته از بیانات و منویات رهبر معظم انقلاب در سال 83 است، تکریم خدمت رسانان توسط خدمت گیرندگان و رقابت دستگاه های اجرایی برای خدمت رسانی بهتر به مردم از اهداف برگزاری این جشنواره است و با نهادینه شدن این اهداف شاهد نمایش نقش نظام جمهوری اسلامی ایران در تجلی مردم سالاری دینی خواهیم بود.
ظفری معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران همواره خود را موظف به رسیدگی به امور و مشکلات شهروندان و رفع آن‌ها می‌داند، شهرداری تهران تمام تلاش خود را می‌کند تا از تمام ظرفیت‌ها و ابزارها برای ارتباط هرچه بهتر با شهروندان، شنیدن صدای مردم، پاسخگویی، رفع و پیگیری مشکلات آنان بهره ببرد. در این دوره از مدیریت شهری موضوع پاسخگویی به شهروندان با راه‌اندازی دو سامانه 137 و 1888 بیش از هر زمان دیگری در رأس امور قرار گرفت و شهروندان به طور ملموس شاهد تغییر رویه در راستای توجه به خواست‌ها و نیازهای مردم طی دوره اخیر مدیریت شهری بوده‌اند.
در ادامه ظفری معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، در هفتمین دوره از این جشنواره به پاس تلاش‌های شهرداری در راستای تکریم ارباب رجوع و پیگیری مشکلات شهروندان موفق به کسب تندیس جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی شد.
در پایان جشنواره ظفری از غرفه سامانه 1888 بازدید نموده و از حضور خانم فاطمی رییس سامانه نظارت همگانی 1888 در این جشنواره و زحمات ایشان به عنوان مدیر برتر در پاسخگویی شهروندان تقدیر و تشکر نمود.
در این جشنواره دستگاههای اجرایی بر اساس سه محور پاسخگویی به رسانه ها و اصلاح الگوی خدمت و پاسخگویی به مردم در مراجعات اداری مورد ارزیابی قرار گرفتند. با نظر هیئت داوران از بین چهل و سه دستگاه اجرایی، یک وزارتخانه و دو سازمان حایز دریافت تندیس شدند.
گفتنی است شهرداری تهران در بخش پاسخگویی به ارباب رجوع به عنوان یک از سازمان های برتر تندیس و لوح تقدیر دریافت نمود.
در حاشيه اين جشنواره سامانه 1888 اقدام به تجهيز غرفه و تبليغ و معرفی سامانه به بازديدکنندگان نمود.

 













 

تعداد بازديد: 89 تاریخ : 1396/1/30


print
rating
  نظرات

 

تلفن : 1888
پیام کوتاه : 30001888
دورنگاره : 84312152
پست الکترونیکی :1888 @tehran.ir
آدرس: خیابان دماوند چهارراه خاقانی فلکه چایچی به سمت کوی زینبیه داخل

میدان میوه و تره بار پیروزی


با عنایت به رویکرد مشارکت­ جویانه جناب آقای دکتر قالیباف و تجربه موفق ایشان در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران درخصوص توسعه سرمایه­ های اجتماعی و جلب اعتماد عمومی شهروندان، ضرورت ایجاد درگاهی واحد برای انعکاس نقطه نظرات مردمی در سازمان شهرداری مورد توجه مدیریت شهری تهران قرار گرفت. در این راستا و به منظور اعمال نظارت عمومی شهروندان بر عملکرد مدیریت شهری، بسترسازی مطلوب در مسیر تحقق سلامت اداری و تضمین اثربخشی سازمانی، مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران در 26 اردیبهشت ماه سال 1385 راه اندازی گردید. شعار محوری «شهروند مسئول ـ مدیر پاسخگو» و تلاش جهت ارتقاء سطح مشارکت معنادار شهروندان همواره سرلوحه این نهاد نظارتی بوده است. مرکز نظارت همگانی از سال 1390 و به ضرورت ضمانت بخشی بیشتر به فعالیت ها و اقدامات نظارتی با حفظ هویت سازمانی خود در مجموعه سازمانی بازرسی شهرداری ادغام شد و از آن زمان بعنوان «سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران(1888)» آماده دریافت پیام های شهروندان در قالب 4 گانه (انتقاد، شکایت، پیشنهاد و تقدیر و تشکر) می باشد.