Menu
در جلسه ارتباط مستقیم سامانه 1888؛ معاون خدمات شهری به درخواست 149 شهروند رسیدگی نمود
اخبار مرکز 1397/2/18 65 print

image

در سومین جلسه ارتباط مستقیم سال 97 سامانه 1888 معاونت خدمات شهری شهرداری تهران به درخواست 149 شهروند رسیدگی نمود.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و تبلیغات 1888؛ در جلسه ارتباط مستقيم اين هفته سامانه 1888 که با حضور معاون خدمات شهری شهرداری تهران و ساير مديران ارشد اين حوزه برگزار شد، در مجموع 5 شهروند به صورت حضوری و 144 شهروند به صورت تلفنی موضوعات خود را مطرح و دستورات لازم برای رفع مشکلات خود را دريافت نمودند که از اين ميان، موضوع سد معبر دستفروشان و وانتی های دوره گرد و همچنین سد معبر اصناف با 44 مورد بیشترین آمار درخواست های شهروندی را به خود اختصاص داد.
گفتنی است بعد از موضوع سد معبر موضوعات مربوط به امور ساماندهی شامل: مزاحمت واحد صنفی و آلودگی صوتی ساختمان سازی با 36 مورد نیز در اولویت بعدی درخواست های شهروندان در این جلسه ارتباط مستقیم گزارش شد.
گفتنی است با توجه به افزایش گلایه مندی شهروندان در موضوعات مربوط به مکان یابی تابلوهای تبلیغاتی، عملکرد کارگران در میادین میوه و تره بار، مزاحمت های صنفی صنایع و مشاغل مزاحم، سد معبر دستفروشان و اصناف، عملکرد جایگاه های سی ان جی، لغزندگی معابر، تعمیر و نگهداری پل عابر پیاده و رفع خطر درخت مقرر گرديد دلايل افزايش اين گلايه مندی ها بررسی و نتيجه ی آن به سامانه نظارت همگانی 1888منعکس گردد.

لازم به ذکر است که از نقاط قوت معاونت خدمات شهری می توان به کاهش گلایه مندی شهروندان در موضوعات کیفیت محصولات میوه و تره بار و رعایت قیمت مصوب در میادین میوه و تره بار اشاره نمود.
در این جلسه علاوه بر یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران سایر مدیران ارشد این حوزه نیز برای رسیدگی و پاسخدهی به درخواست های شهروندان حضور داشتند.






















به این خبر امتیاز دهید.rating
  نظرات