Menu
قائم مقام معاون حمل و نقل و ترافیک پشت خط تلفن 1888
اخبار مرکز 1397/3/30 113 print

image

در هشتمین جلسه ارتباط مستقیم سال 97 سامانه 1888 قائم مقام معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به درخواست 63 شهروند رسیدگی نمود.

   به گزارش اداره اطلاع رسانی و تبلیغات 1888؛ در جلسه ارتباط مستقيم اين هفته سامانه 1888 که با حضور قائم مقام معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و ساير مديران ارشد اين حوزه برگزار شد، در مجموع 5 شهروند به صورت حضوری و 66 شهروند به صورت تلفنی موضوعات خود را مطرح نمودند.

از این میان 63 نفر دستورات لازم برای رفع مشکلات خود را دريافت نمودند که موضوع اصلاح هندسی و سرعت گیر، خط کشی و علائم ترافیکی با 25 مورد بیشترین آمار درخواست های شهروندی را به خود اختصاص داد.

   براساس این گزارش پس از موضوع تغییر اصلاح هندسی و علائم ترافیکی، موضوعات مربوط به اتوبوسرانی، تاکسیرانی، مترو و موارد مربوط به آرم طرح ترافیک در اولویت های بعدی درخواست های شهروندان در این جلسه قرار داشت.

   گفتنی است با توجه به افزایش گلایه مندی شهروندان در موضوعات ایستگاه های اتوبوس خصوصی، ایستگاه های اتوبوس عمومی، نصب و نگهداری علائم ( تابلوها، چشم گربه ای و دیوار صوتی)، تغییر جهات معابر( یک طرفه، دوطرفه، بن بست )، اصلاح هندسی و پیوستگی معابر ( دور برگردان و رمپ و لوپ ) و نرخ مصوب پارکینگ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در معاونت های ترافیک مناطق و همچنین افزایش گلایه مندی شهروندان در حوزه های ستادی شامل:  عملکرد رانندگان اتوبوس بخش خصوصی، برخورد رانندگان تاکسی با مسافر و عملکرد رانندگان بخش عمومی مقرر گرديد دلايل افزايش اين گلايه مندی ها بررسی و نتيجه ی آن به سامانه 1888 منعکس گردد.

   گفتنی است از نقاط قوت این معاونت می توان به کاهش گلایه مندی شهروندان در موضوعات تاخیر اتوبوس بخش خصوصی و تعیین هزینه حمل و نقل عمومی تاکسی ها در مقایسه با مدت مشابه اشاره نمود.

















به این خبر امتیاز دهید.rating
  نظرات