Menu
در بازدید اقشار تأثیر گذار مناطق 7 و 8 عنوان شد؛ مدیریت مشارکتی یکی از بهترین مدل های مدیریتی است که در شهرداری تهران وجود دارد
اخبار مرکز 1397/7/22 80 print

image
مدیریت مشارکتی یکی از بهترین مدل های مدیریتی است که در شهرداری تهران وجود دارد و بدین منظور بستری جهت مشارکت شهروندان در همه امور شهری ایجاد شده است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و تبلیغات 1888؛ در این جلسه که با حضور گودرز سرپرست گروه مشارکت‌های مردمی سامانه 1888 و مسئولین سامانه های 1888 مناطق 7 و 8 برگزار شد، گودرز ضمن خیر مقدم به مدعوین، گفت: سالهای گذشته سایر اقشار از جمله شورایاری ها، سرای محلات و گروه های دوام جهت بازدید به سامانه دعوت می شدند، امسال تصمیم بر آن شد که اقشار منتخب و تأثیرگذار جامعه دعوت شوند چرا که با داشتن روحیه مطالبه گری و اطلاعات علمی در حوزه فناوری سعی دارند از بستر فراهم شده جهت مشارکت و نظارت شهروندی برای حل مسائل موجود شهری استفاده نمایند.
وی در ادامه گفت: مدیریت مشارکتی یکی از بهترین مدل های مدیریتی است که در شهرداری تهران وجود دارد و بدین منظور بستری جهت مشارکت شهروندان در همه امور شهری ایجاد شده است و از آنجایی که حوزه فعالیت شهرداری تهران بسیار گسترده است و نظارت پایدار در تمامی حوزه های آن میسر نیست، لازمه موفقیت این نهاد خدمتگذار مشارکت شهروندان می باشد.
سرپرست گروه مشارکت‌های مردمی در ادامه به تفاوت سامانه 137 و 1888، نحوه ثبت پیام کامل به صورت اینترنتی و تلفنی، درگاه های ثبت پیام در سامانه، نحوه ثبت و گردش پیام در ادارات دریافت، پردازش و پاسخگویی و جایگاه و نقش ناظرین اشاره نمود.














به این خبر امتیاز دهید.rating
  نظرات