Menu
یزدانی در جلسه ارتباط مستقیم سامانه 1888؛ سامانه 1888 باعث ایجاد ارتباط و اعتماد بین شهروندان و عوامل اجرایی شهرداری می باشد.
اخبار مرکز 1397/8/22 84 print

image
معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: با ثبت پیام های شهروندان در سامانه 1888 و پیگیری پیام ها توسط عوامل اجرایی شهرداری تهران اعتماد به این سامانه بیشتر و تعامل و ارتباط واقعی بین شهروندان و عوامل اجرایی شهرداری تهران صورت گرفته است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و تبلیغات 1888؛ در جلسه این هفته ارتباط مستقیم سامانه 1888 که صبح روز سه شنبه مورخ 22 آبان ماه با حضور معاون خدمات شهری و مدیران ارشد این حوزه برگزار شد، یزدانی معاون خدمات شهری بیان داشت: طبق گزارش اعلامی از سوی سامانه 1888 تعداد پیام های ثبت شده در این سامانه با موضوع تعمیر و نگهداری پل های عابر پیاده دارای فراوانی بوده و برای رفع این معضل در سطح شهر مقرر شده که تمامی پل های عابر پیاده در سطح شهر در اختیار سازمان زیبا سازی قرار گیرد و مرجع پیگیری کلیه پیام های مربوط به این موضوع سازمان زیبا سازی باشد البته به جزء مواردی که مربوط به حوزه ترافیک می باشد تا از این طریق پیگیری پیام ها به صورت منسجم از یک حوزه انجام پذیرد.
یزدانی افزود: مشکلات و معضلات مربوط به عدم بهره برداری از نازل های
  CNGنیز کاملاً برطرف شده است.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از سامانه 1888 خواست که گزارش های عملکرد مربوط به این معاونت هر 15 روز یکبار به این حوزه اعلام گردد تا با توجه به کاهش فاصله زمانی گزارشات ارسالی از سوی سامانه 1888 بتوانیم به نحو احسنت به مشکلات اعلامی از سوی شهروندان رسیدگی و تدبیری برای حل موارد اعلامی از سوی شهروندان نماییم.


موفقیت طرح اولیه شرکت شهربان و معبربان
فتاحیان مدیر عامل شرکت شهربان و معبربان گفت: در طرح اولیه ای که در معابر سطح شهر اجرا شد این طرح با موفقیت همراه بود و برقراری شب بازار، روز بازار، پارک بازارها و پارکینگ بازار ها و انتقال دستفروشان به این مراکز سبب کاهش پیام های مربوط به سد معبر دستفروش ها شده است.
وی گفت: در بعضی نقاط که سد معبر نقطه مبنا گشته و به رویه مستمر تبدیل شده است در حال بررسی برای تنظیم لایجه ای هستیم که اسکان در این جایگاه ها صورت گیرد.
در گفتگوی بین سلیم جوهری رئیس سامانه 1888 با فتاحیان مقرر شد نقاطی که بیشترین فراوانی را در خصوص سد معبر دارد به شرکت حریم بان و معبربان اعلام تا طرح هایی مبنی بر کاهش سد معبر از این نقاط آغاز گردد.


161 در خواست توسط معاون خدمات شهری پاسخگویی شد/ سد معبر دستفروشان و اصناف بیشترین مطالبه مردم
بر اساس این گزارش در بیست و سومین جلسه ارتباط مستقیم سامانه 1888، معاون خدمات شهری به درخواست 161 شهروند رسیدگی کرد و موضوعات سد معبر دستفروشان و اصناف، آبگرفتگی معابر، نگهداری فضای سبز، مزاحمت واحدها و تابلوهای صنفی در صدر درخواست های شهروندان این حوزه قرار داشت.
در این جلسه علاوه بر معاون خدمات شهری شهرداری تهران، سایر مدیران ارشد این حوزه نیز برای پاسخگویی به شهروندان حضور داشتند.



















به این خبر امتیاز دهید.rating
  نظرات