Menu
در جلسه ارتباط مستقیم این هفته 1888 عنوان شد؛ سد معبر، مرمت آسفالت و پل عابر پیاده بیشترین مطالبه شهروندان مناطق 9 و 10
اخبار مرکز 1397/9/7 96 print

image
در جلسه ارتباط مستقیم این هفته سامانه 1888، شهرداران مناطق 9 و 10 به درخواست 108 شهروند پاسخ دادند که موضوعات سد معبر، مرمت آسفالت،جدولبندی و پل عابر پیاده بیشترین مطالبه شهروندان در پایان این جلسه بود. 

به گزارش اداره اطلاع رسانی و تبلیغات 1888؛ در جلسه این هفته ارتباط مستقیم سامانه 1888 که صبح روز سه شنبه مورخ 9 آذر با حضور شهرداران مناطق 9 و 10 و سایر مدیران این مناطق برگزار شد، مفاخریان شهردار منطقه 9 با اشاره به این که بر اساس گزارش اعلامی از سوی سامانه 1888، کمیت و کیفیت پاسخگویی به شهروندان در این منطقه افزایش پیدا کرده است اظهار داشت: علت این موضوع این است که مدیران منطقه 9 گزارشات سامانه های 137 و 1888 را دستور کار خود قرار داده و با جدیت تمام پیگیر گزارشات مربوط به این دو سامانه هستند تا بتوانند مشکلات و معضلات شهروندان را برطرف نمایند.
اقدامات شهردار منطقه 9 و 10 برای کاهش گلایه مندی شهروندان در خصوص پیام های پل عابر پیاده و سد معبر
مفاخریان در خصوص پل های عابر مکانیزه منطقه 9 که در جلسات ارتباط مستقیم گذشته این منطقه حداکثر فراوانی را داشته است گفت: بیشترین پل عابر پیاده در سطح شهر تهران مربوط به منطقه 9 می باشد و با توجه به اینکه قطعات این پل ها باید خریداری شده و سپس نصب آن صورت گیرد، با سازمان زیبا سازی که متولی پل های عابر پیاده می باشد مکاتبات لازم صورت گرفته تا نسبت به نصب و راه اندازی مجدد این پل ها اقدامات لازم صورت گیرد.
وی از افزایش توسعه فضاهای ملاقات با شهردار منطقه 9 خبر داد و افزود : علاوه بر جلسات ملاقات مردمی که روزهای دوشنبه در منطقه برگزار می گردد، تدبیری اندیشیده ایم که شهروندانی که وقت و فرصت کافی برای حضور در این جلسات را ندارند بتوانند در پارک ها و مسجد های سطح منطقه نظرات و انتقادهای خود را پیرامون مشکلات شهری مطرح نمایند.
شهردار منطقه 9 در ادامه؛ سامانه 1888 را پل ارتباطی بین شهروندان و مدیران ارشد شهرداری تهران دانست و تاکید کرد : این جلسات بستری مناسب در جهت اعتماد بخشی مردم به مدیریت شهری است.
صادق زاده شهردار منطقه 10 نیر در حاشیه این جلسه به موضوع سد معبر که بیشترین مطالبه شهروندان را در جلسه ارتباط مستقیم گذشته منطقه 10 به خود اختصاص داده بود اشاره کرد و گفت: رسیدگی به پیام های مربوط به رفع سد معبر به کمک عوامل شهربان و معبربان با جدیت در حال پیگیری است و برنامه های خوبی در این خصوص صورت گرفته است. 
وی از سامانه 1888 به عنوان چشم بینای مدیران شهری یاد کرد و افزود: ما سامانه 1888 را در کنار خود می دانیم و وجود این سامانه سبب می شود مدیران به نقاط قوت و ضعف خود پی ببرند.
108 درخواست توسط شهرداران مناطق 9 و 10 پاسخگویی شد
بر اساس این گزارش در بیست و پنجمین جلسه ارتباط مستقیم سامانه 1888، شهردار منطقه 9 و 10 در مجموع به درخواست 108 شهروند پاسخ دادند که از این تعداد شهردار منطقه 9 به درخواست 27 شهروند و شهردار منطقه 10 به درخواست 81 شهروند رسیدگی و دستورات لازم جهت رفع مشکلات شهروندان را صادر کردند که 5 مورد از پیام های ثبت شده مربوط به تقدیر و تشکر از عملکرد شهرداری منطقه 9 بوده است.
گفتنی است موضوعات سد معبر، ترافيكي ( پل عابر پياده)، عمراني ( پروژه نيمه كاره فتح، مرمت آسفالت و جدولبندي ) در منطقه 9 و موضوعات سد معبر، عمرانی ( آسفالت و جدولبندي)، ترافيكی ( موانع فيزيكي، پل عابر پياده و بن بست نمودن كوچه)، املاك ( خريد املاك در طرح)، شهرسازي ( مزاحمت تاور كرين يا جرثقيل بلند) در منطقه 10 در صدر درخواست های شهروندان این مناطق قرار داشت.
در این جلسه علاوه بر شهرداران مناطق 9 و 10، سایر مدیران این مناطق نیز برای پاسخگویی به شهروندان حضور داشتند.

























به این خبر امتیاز دهید.rating
  نظرات