Menu
راه اندازی میز خدمت در مناطق 22 گانه
اخبار مرکز 1398/4/19 119 print

image
جلسه هم اندیشی مدیران ستاد تکریم ارباب رجوع و مدیران سامانه 1888 به منظور اصلاح فرآیند ها و راه اندازی میز خدمت در مناطق برگزار شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و تبلیغات 1888؛ در این نشست که با حضور معاون اطلاع رسانی و بهره دهی سامانه 1888 و جمعی از مدیران ستاد تکریم ارباب رجوع شهرداری تهران برگزار شد، موسوی معاف با اشاره به قانون مدیریت خدمات کشوری در خصوص طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع گفت: با توجه به اینکه واحد تکریم ارباب رجوع مراجعین زیادی دارد از این ستاد درخواست نمود در جهت راه اندازی میز خدمت ابزار اینترنتی سامانه در اختیار مراجعین قرار گیرد تا در صورت نیاز نقطه نظرات خود را در قالب شکایت، انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و تشکر با استفاده از امکانات شهرداری با سامانه 1888 در میان بگذارند.
 زارع معاون اجرایی ستاد تکریم ارباب رجوع با اعلام آمادگی در خصوص اجرای طرح سامانه 1888 اظهار داشت: هم راستا با اجرای این طرح در واحدهای تکریم ارباب رجوع طرح انتخاب یک درگاه واحد در شهرداری تهران و معرفی به شهروندان، پیشنهاد کرد جلساتی با متولیان این موضوع همانند سامانه 137 و سازمان فناوری اطلاعات برگزار گردد.








به این خبر امتیاز دهید.rating
  نظرات