Menu
بازدید مدیران معاونت طرح و برنامه ریزی راهبردی سپاه از سامانه 1888
اخبار مرکز 1398/4/23 144 print

image

 

جمعی از مدیران معاونت طرح و برنامه ریزی راهبردی سپاه و اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه جامع و مدیران دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع)  به منظور آشنایی با فرآیند ها و الگو برداری از این سامانه بازدید نمودند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و تبلیغات 1888؛ در اين نشست که با حضور معاون اطلاع رسانی و بهره دهی و  معاون ارتباطات سامانه 1888 برگزار شد، موسوی معاف با توجه به سؤالات مدیران مدعو که پس از مشاهده فیلم آموزشی  سامانه مطرح نمودند، گفت: اولویت زمانی پیام ها در سامانه 1888  بر اساس دستور العمل نظارت رسیدگی که هر 6 ماه یک بار بروز رسانی و به حوزه ها اطلاع رسانی می گردد به 3 دسته آنی، فوری و عادی تقسیم می گردد و با توجه به ماهیت نظارتی سامانه بیشتر پیام های مربوط به این سامانه در دسته پیام های عادی قرار می گیرد. در ابتدای راه اندازی سامانه 1888 مدت زمان برای پاسخگویی به شهروندان 100 روز بوده که اکنون میانگین این مدت زمان به 10 الی 12 روز رسیده است.

معاون اطلاع رسانی و بهره دهی سامانه 1888 افزود: گزارشات نظارتی که سامانه 1888 تهیه و تدوین می نماید یکی از مبناهای اصلی تصمیم گیری و تصمیم سازی مدیران ارشد در شهرداری بوده و نحوه پاسخگویی مدیران نیز یکی از شاخص های اصلی انتصاب ایشان می باشد.
موسوی معاف خاطرنشان کرد: در راستای اصلاح فرآیندهای سامانه 1888 و با توجه به حجم زیاد پیام در حوزه هایی مثل اتوبوسرانی، تاکسیرانی و سازمان میادین میوه و تره بار ، مراکز پاسخگویی در این حوزه ها مستقر شده و پیام های شهروندان به خطوط مستقر در این مراکز وصل می گردد اما برای آگاهی از نحوه پاسخگویی این حوزه ها، نظارت کامل توسط سامانه صورت می پذیرد.
در ادامه این نشست بازدیدکنندگان از سایت دریافت پیام سامانه 1888 بازدید و پاسخ سؤالات خود را از مدیران این سامانه دریافت نمودند.

موسوی معاف در پایان ابراز امیدواری نمود تا با تعاملات دو جانبه بتوان از ظرفیت علمی چنین مراکزی در راستای بهبود فرایندها، مأموریت ها و ارتقای سیستمی اقدام نمود.











به این خبر امتیاز دهید.rating
  نظرات