Menu
یزدانی در جلسه ارتباط مستقیم 1888 خبر داد ؛ ساماندهی بساط گستران خیابان های شهرزاد و احسانی
اخبار مرکز 1398/5/16 108 print

image
معاون خدمات شهری شهرداری تهران در جلسه ارتباط مستقیم سامانه 1888 گفت:  ساماندهی بساط گستران خیابان احسانی از نیمه مرداد ماه آغاز شده است و از هفته ی آتی نیز رفع سد معبر خیابان شهرزاد صورت خواهد گرفت.

 به گزارش اداره اطلاع رسانی و تبلیغات 1888؛ در هفدهمین جلسه ارتباط مستقیم سامانه 1888 که سه شنبه 15 مرداد ماه با حضور معاونت خدمات شهری و محیط زیست برگزار شد، مجتبی یزدانی با بیان اینکه طرح ساماندهی و رفع سد معبر بساط گستران در دستور کار معاونت خدمات شهری قرار گرفته است، افزود : تا کنون سد معبر خیابان های ولی عصر (عج) ، تجریش و پیروزی برطرف شده و در حال حاضر موردی مبنی بر سد معبر در این نقاط گزارش نشده است.

وی از رفع سد معبر خیابان های احسانی و شهرزاد خبر داد و اظهار داشت: سد معبر خیابان احسانی از صبح روز سه شنبه 15 مرداد ماه با هماهنگی پلیس راهور، آتشنشانی، اورژانس و معاونت اجتماعی عملیاتی شد و در خصوص حذف بساط گستری خیابان شهرزاد نیز هماهنگی های لازم صورت گرفته و از هفته ی آتی این طرح اجرایی می شود.

هوشمند سازی چاه های آب شهر تهران
یزدانی خاطر نشان کرد: با توجه به حساسیت شهروندان نسبت به درختان و فضای سبز بر اساس فراوانی پیام های مردم در سامانه های 137 و 1888 در صورتی که موردی مبنی بر عدم آبیاری درختان گزارش شود حتماً سیستم آبیاری آن منطقه بررسی و تا برطرف شدن مشکل، موضوع را پیگیری می کنیم.

وی تاکید کرد: در راستای رفع مشکل آبیاری درختان و جلوگیری از هدر رفت و سوء استفاده از تانکرهای آب، صدور بخشنامه هوشمند سازی چاه های آب در دستور کار این معاونت قرار گرفته و به امید خدا تا پایان شهریور ماه هیچ چاهی در مناطق وجود نخواهد داشت که هوشمند سازی آن صورت نگرفته باشد.
معاون شهردار به گلایه مندی شهروندان از آبیاری درختان در بهشت زهرا نیز اشاره کرد و افزود: وسعت بهشت زهرا حدود 750 هکتار است و معمولاً در تیر و مرداد ماه در خصوص آبیاری درختان این قسمت مشکلاتی وجود دارد که البته به نسبت سنوات قبل کاهش یافته و در صدد رفع این موضوع هستیم.

تفکیک وظایف سازمان زیبا سازی و مناطق در خصوص پل های عابر مکانیزه
یزدانی با اشاره به واگذاری بخشی از اختیارات مربوط به پل های عابر پیاده به سازمان زببا سازی اظهار داشت: اکنون توسط سازمان زیبا سازی مناقصات واگذاری پل های عابر پیاده به 5 پیمانکار واگذار شده که اورهال و سرویس پل های عابر پیاده مکانیزه توسط پیمانکار این سازمان و افراد فنی و متخصص صورت می گیرد اما فعالیت هایی از قبیل نظافت، آپوکسی و تأمین برق و روشنایی این پل ها توسط مناطق انجام می شود که بخشنامه مربوط به تفکیک فعالیت این دو حوزه ابلاغ گردیده و از اول شهریور ماه اجرایی خواهد شد.
معاون خدمات شهری در خصوص پسماند و تفکیک زباله از مبدأ ابراز داشت: این طرح را از ساختمان های شهرداری تهران آغاز کرده ایم ، به نحوی که در 927 ساختمان شهرداری نصب مخازن و تفکیک زباله از مبدأ صورت گرفته و در مابقی ادارات و ساختمان ها نیز در حال انجام می باشد. فاز بعدی این طرح نیز نصب این مخازن در شهرک ها و برج ها است تا به مرور در کل سطح شهر تهران اجرایی شود.

پیشنهاد راه اندازی مرکز پاسخگویی لحظه ای به پیام های 1888 در سازمان میادین میوه و تره بار
در ادامه این جلسه رحمان نژاد معاون خدمات شهری سازمان بازرسی گفت: با هدف ارتقای سرعت پاسخگویی به پیام های 1888، در حال حاضر مراکزی در شرکت واحد اتوبوسرانی ، شرکت شهربان و حریم بان و سازمان تاکسیرانی ایجاد شده که به صورت بر خط، بلافاصله پاسخگوی پیام های شهروندان می باشند.
وی عنوان کرد : با توجه به اینکه ایجاد مرکز پاسخگویی برخط به پیام های 1888، کاهش گلایه مندی شهروندان را به همراه داشته است، لذا پیشنهاد می شود که در سازمان میادین میوه و تره بار که از سطح مخاطبین بسیار بالایی برخوردار است نیز این طرح اجرایی شود.
رحمان نژاد همچنین در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان از شهرداری افزود: بخش عمده ایی از نارضایتی شهروندان به علت عدم آگاهی از برنامه های در شرف اجرا است که در صورت اطلاع رسانی دقیق و به هنگام از ایجاد نارضایتی پیشگیری خواهد شد.
 لازم به ذکر است در جلسه ارتباط مستقیم این هفته سامانه 1888، در مجموع به تماس 475 شهروند پاسخ داده شد که موضوعات نظافت، سد معبر، مرمت پل های عابر پیاده و میادین میوه و تره بار مهمترین موضوعات مبتلابه شهروندان بود.























به این خبر امتیاز دهید.rating
  نظرات