Menu
معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران پیام های 137 و 1888 با سرعت بیشتری رسیدگی می شود
اخبار مرکز 1398/6/13 79 print

image
معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران با تأکید بر پیگیری جدی پیام‌های شهروندان و ایجاد رضایت مندی مردم گفت: پیام های سامانه های 137 و ۱۸۸۸ با توجه به فراوانی موضوعات به صورت ویژه و با سرعت رسیدگی خواهد شد. 

به گزارش اداره اطلاع رسانی و تبلیغات 1888؛ در جلسه ارتباط مستقیم این هفته 1888 که با حضور معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران و جمعی از مدیران این حوزه برگزار شد، شاپور رستمی طی سخنانی اظهار داشت: دستورات لازم در مورد پیام‌های واصله از سوی شهروندان به مناطق برای رفع مشکلات و معضلات داده خواهد شد و قطعا پیگیری معضلات و مشکلات شهروندان مورد تأکید این معاونت می باشد.
وی با بیان اینکه هماهنگی بین بخشی و رضایت مندی سیستمی باعث رفع بسیاری از مشکلات خواهد شد افزود : اگر عزم و اراده قوی ایجاد شود، با ظرفیت‌ها و امکانات موجود می‌توانیم خدمات بهتری به شهروندان ارائه کنیم.
رستمی با اشاره به اینکه بیشترین تماس‌ها و مشکلات شهروندان در حوزه خدمات شهری بوده است، عنوان کرد: قطعا همه پیام‌های شهروندان پیگیری خواهد شد. برخی از پیام‌ها قانونی هستند و بلافاصله و در کمترین زمان پیگیری می‌شوند، اما برخی از پیام‌ها موارد ویژه هستند، همانند تغییر کاربری‌ها که نمی‌توان در مدت کوتاه به نتیجه برسند، لذا تلاش می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان موارد حقوقی آن‌ها را به صورت کارشناسی مورد پیگیری قرار دهیم تا به نتیجه نهایی برسند.
معاون شهردار اضافه کرد: یکی از شاخص‌ها و معیارهایی که برای سنجش شهرداری‌های مناطق مد نظر قرار می گیرد، مشکلات و معضلات شهروندان در تماس با سامانه‌های 137 و ۱۸۸۸ است و پیام های این سامانه ها با توجه به فراوانی موضووعات مطرح شده ، با سرعت بیشتری رسیدگی می شود.
وی ادامه داد: بخشی از تماس‌های امروز با سامانه نظارتی ۱۸۸۸، پرسنل خود شهرداری بودند که بسیار مشتاق هستند که مسائل و مشکلات خود را به مقامات بالادست اطلاع دهند؛ لذا باید ارتباط مناسبی در این حوزه برقرار کنیم و رضایتمندی را برای پرسنل سیستم خود فراهم کنیم. قطعا همان طور که پیگیر مشکلات و معضلات شهروندان هستیم، باید پیگیری مشکلات پرسنل خود را نیز در دستور کار قرار دهیم؛ چرا که اگر رضایتمندی در سیستم ایجاد شود می‌توانیم رضایتمندی در میان شهروندان را نیز محقق کنیم.
بر اساس این گزارش، در جلسه ارتباط مستقیم معاون هماهنگی و امور مناطق در مجموع به 237 تماس پاسخ داده شد که موضوعات سد معبر وانتی و دستفروشان، صدور پروانه ساختمان سازی، تغییر کاربری، شستشو و نظافت معابر و مزاحمت های واحد صنفی بیشترین موضوعات شهروندان را به خود اختصاص داد.



























به این خبر امتیاز دهید.rating
  نظرات