نمایش خبر
پاسخگویی معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران به شهروندان در مرکز 1888
ایجاد شده توسط : Admin5ir3 در 07/18/2011 04:32:08 ب.ظ

دکتر ایازی، معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران با حضور در جلسه ارتباط مستقیم با مردم از طریق تلفن 1888 به خواسته ها و دیدگاههای شهروندان رسیدگی و پاسخگویی کرد.



تعداد بازدید: 473


به گزارش مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران (1888) در این جلسه که مسئولان ارشد معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران حضور داشتند، شهروندان تهرانی در ارتباط حضوری و تلفنی، دیدگاهها و مشکلات خود را بدون واسطه با مسئولان حاضر در میان گذاشتند.

بر اساس این گزارش، ایجاد و توسعه فضاهای فرهنگی و ورزشی ، برگزاری مزایده جهت اخذ مسئولیت و ساخت اماکن فرهنگی، مطالبات پیمانکاران و ... از مهمترین موضوعات طرح شده در جلسه ارتباط مستقیم امروز بود.















print
rating
  نظرات

 

تلفن : 1888
پیام کوتاه : 30001888
دورنگاره : 84312152
پست الکترونیکی :1888 @tehran.ir
آدرس: خیابان دماوند چهارراه خاقانی فلکه چایچی به سمت کوی زینبیه داخل

میدان میوه و تره بار پیروزی


با عنایت به رویکرد مشارکت­ جویانه جناب آقای دکتر قالیباف و تجربه موفق ایشان در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران درخصوص توسعه سرمایه­ های اجتماعی و جلب اعتماد عمومی شهروندان، ضرورت ایجاد درگاهی واحد برای انعکاس نقطه نظرات مردمی در سازمان شهرداری مورد توجه مدیریت شهری تهران قرار گرفت. در این راستا و به منظور اعمال نظارت عمومی شهروندان بر عملکرد مدیریت شهری، بسترسازی مطلوب در مسیر تحقق سلامت اداری و تضمین اثربخشی سازمانی، مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران در 26 اردیبهشت ماه سال 1385 راه اندازی گردید. شعار محوری «شهروند مسئول ـ مدیر پاسخگو» و تلاش جهت ارتقاء سطح مشارکت معنادار شهروندان همواره سرلوحه این نهاد نظارتی بوده است. مرکز نظارت همگانی از سال 1390 و به ضرورت ضمانت بخشی بیشتر به فعالیت ها و اقدامات نظارتی با حفظ هویت سازمانی خود در مجموعه سازمانی بازرسی شهرداری ادغام شد و از آن زمان بعنوان «سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران(1888)» آماده دریافت پیام های شهروندان در قالب 4 گانه (انتقاد، شکایت، پیشنهاد و تقدیر و تشکر) می باشد.