Menu
با هدف تسهیل دسترسی شهروندان صورت پذیرفت؛ ادامه طرح دریافت غیر متمرکز پیام های شهروندان در شرکت واحد اتوبوسرانی
ایجاد شده توسط : sh-otobusrani در 07/10/2019 09:20:03 ق.ظ

جلسه ارزیابی و بررسی طرح دریافت غیر متمرکز پیام های شهروندان در شرکت واحد اتوبوسرانی در سامانه 1888 برگزار شد.

با هدف تسهیل دسترسی شهروندان صورت پذیرفت؛ ادامه طرح دریافت غیر متمرکز پیام های شهروندان در شرکت واحد اتوبوسرانی

تعداد بازدید: 353


به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی به نقل از اداره اطلاع رسانی و تبلیغات 1888؛ زارعی مدیر بازرسی شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: با توجه به اصلاح فرایندهای صورت گرفته در سامانه 1888، از حدود 6 ماه قبل با هدف تسهیل دسترسی شهروندان به شرکت واحد اتوبوسرانی و پاسخگویی فوری به برخی از پیام های این حوزه، طرح دریافت غیر متمرکز پیام های شهروندان در 6 مرکز این سامانه راه اندازی شد.
ضیائی فر مسئول سامانه 1888 شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: اکنون حدود شش ماه است که 6 مرکز پاسخگویی به پیام های شهروندان در شرکت واحد اتوبوسرانی فعال می باشد لذا برای ارزیابی این طرح و برطرف نمودن مشکلات احتمالی جلسه ای در سامانه 1888 برگزار تا ضمن هم افزایی بیشتر بین ستاد سامانه و شرکت واحد اتوبوسرانی، در ادامه این طرح پاسخگویی بهتر به درخواست شهروندان صورت گیرد.
ضیائی فرتصریح کرد: در راستای تسهیل دسترسی شهروندان به شرکت واحد اتوبوسرانی این طرح ادامه می یابد.

print
rating
  نظرات

هیچ نظری ثبت نشده است.