رئیس مرکز 1888 در جلسه ارتباط مستقیم شهرداران مناطق 2 و 9 خبر داد: افزایش سرعت و کیفیت پاسخگویی به پیام های مردمی
ايجاد شده توسط : khabar1888 در 14/04/2021 09:45:09 ق.ظ

رئیس مرکز نظارت همگانی 1888 از ارتقای سرعت و کیفیت پاسخگویی به پیام های مردمی در پی ابلاغ دستورالعمل رسیدگی و پاسخگویی به پیام های مردمی و تاکیدات ویژه شهردار محترم تهران خبر داد.


به گزارش اداره اطلاع رسانی و تبلیغات 1888؛ سید مجتبی موسوی معاف رییس مرکز نظارت همگانی 1888 در جلسه ارتباط مستقیم این هفته با اشاره به طرح گزارشهای تخصصی 1888 در شورای شهرداران گفت: در پی طرح گزارشهای تخصصی و انعکاس مشکلات ریشه ای و فرامنطقه ای در این جلسات، راهکارهای لازم برای رفع بسیاری از مصادیق گلایه مندی ماندگار در مناطق اتخاذ می شود.
وی با اشاره به بهبود وضعیت رسیدگی و پاسخگویی به پیام های مردمی، روند موجود را مرهون حمایت شهرداران و بازرسان مناطق یاد شده برشمرد و از پیگیری مسئولان سامانه هر دو منطقه نیز تقدیر کرد.
موسوی معاف انتشار گزارشهای 137 و 1888 در سایت شفافیت را گامی رو به جلو خواند و اظهار امیدواری کرد با بهره برداری استارتاپها و تحلیلگران از این داده ها موجبات تصمیم سازی بهینه برای مدیران شهری شده و این اقدامات در کنار رفع مشکلات مردم موجب ارتقای اعتماد عمومی گردد.

شهردار منطقه 2:
مردم مالک اصلی شهر هستند
حسن صفات شهردار منطقه 2 نیز در این جلسه گفت: مالک اصلی شهر مردم هستند و حضور سامانه های 137 و 1888 بعنوان پل ارتباطی و صدای رسای مردم موجب شده خواسته ها و دیدگاههای شهروندان به مدیران شهری منعکس شود.
وی تاکید کرد: این سامانه ها علاوه بر فراهم کردن بستر و ترغیب مردم برای تغییر نقش از شهرنشین به شهروند ، تاثیر بسزا و مثبتی در برطرف کردن مشکلات داشته اند.
شهردار منطقه 2 با اشاره به اهمیت مشارکت مردم گفت: در هر مقطع از زمان که مردم مشارکت و همراهی داشتند مسائل و مشکلات قابل حل بوده است.
صفات با اشاره به تاکید شهردار تهران برای حل سریع و فوری مشکلات طرح شده توسط شهروندان تصریح کرد: برخی موضوعات ممکن است از نگاه مدیران شهری دور بماند اما شهروندان با دقت نظر موضوعات را رصد نموده و از طریق این سامانه ها منعکس می کنند که برطرف کردن و رفع آنها می تواند رضایت عمومی را ارتقا دهد.


شهردار منطقه 9 تاکید کرد:
همراهی سازمان بازرسی و مناطق دست متخلفین را کوتاه می کند

سید مصطفی موسوی شهردار منطقه 9 نیز در این جلسه گفت: همراهی همه جانبه نهادهای نظارتی، سامانه های مردمی و مناطق موجب پیشگیری از سواستفاده های احتمالی متخلفین می شود.
وی با اشاره به پیامهای واصله به این منطقه در خصوص طرح کاپ تصریح کرد: طرح کاپ یکی از بهترین و جامع ترین طرح های در حال اجرا در شهر تهران است و همراهی همه جانبه مردم را می طلبد.
وی افزود: در کنار همراهی شهروندان، حمایت مرکز 1888 نیز می تواند موجب رفع نواقص احتمالی طرح و جلب رضایت عمومی شود ضمن آنکه اجرای چنین طرحی نیازمند تغییر فرهنگ عمومی در زمینه دفع پسماند است که طبیعتا با مقاومت برخی شهروندان روبرو می شود.
گفتنی است در جلسه ارتباط مستقیم این هفته مرکز نظارت همگانی، 91 شهروند با شهردار منطقه 2 و 51 شهروند با شهردار منطقه 9 بصورت تلفنی گفتگو کردند که موضوعات مرتبط با فضای سبز، نظافت معابر، جمع آوری سگ های بلاصاحب و موضوعات شهرسازی از مهمترین موارد طرح شده توسط شهروندان منطقه 2 و موضوعات شهرسازی ، حذف مخازن زباله، نظافت معابر و تقدیر و تشکر از عملکرد مدیران منطقه در حوزه های مختلف از مهمترین موضوعات طرح شده توسط شهروندان منطقه 9 بود.
















print
rating
  نظرات

آمار بازدید : 31